|
||||
|
||||
Raamhendel gezocht.
Hallo,
Ik ben op zoek naar een raamhendel (of hoe je het ook noemt) voor een Golf 1 Cabrio, In het Duits is het Fensterkurbel. Edit: a.u.b. met chrome randje Afbeelding verduidelijkt het: Heb al beetje op ebay gekeke en daar kan ik er wel een krijgen maar dan zit je constant met verzendkoste van 9 euro b.v.d. Erik van Bilsen
Golf 1 GLS '80 Gerestaureerd Restauratie Golf 1 Cabrio GLS '82 Project Squareback '63 Model N Last edited by ErikvanBilsen : 28-07-2009 at 20:59. |
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
Ik zoek al tijden naar dergelijke raamslingers, in het bruin met chroom, en ben ze nog nooit tegengekomen, dus als je een setje hebt gevonden in duitsland, zou ik de verzendkosten op de koop toe nemen. In Nederland kost het ook al 6,75...
|
|
||||
|
||||
Er staan vaker setjes (of per stuk) op ebay,
Gewoon zoeken op Fensterkurbeln Golf 1 Alleen heb nog geen bruine gezien
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
arne,die bruine die jij bedoelt zitten in een audi 80cl misschien daar eens op zoeken??
(weet ik toevallig omdat ze er bij m'n collega, meinderturk91 hier op het forum ook inzitten)
|
||||
|
||||
Ik heb al een nieuw setje gescoord via Theowob
|
|
||||
|
||||
Quote:
Wat??? Hoeveel en wat en waar? Je begrijpt: mijn GLD heeft ook bruin met chroom randje...
|
||||
|
||||
Ik had de laatste 2.....
|
|
||||
|
||||
Damn!