|
|||
|
|||
Volkswagen Scirocco 1.8 GTX U9 1989 Blauw
Bieden mag altijd het is immers een vraagprijs
ik bied bij deze me scirocco tekoop aan aangezien ik over ga op diesel vanwege me werk en om hem nou teschorsen en in de schuur te zetten vind ik zonde dan doe ik liever een andere liefhebber plezier er mee. ik heb er ruim een jaar mee gereden en nu toch besloten om over tegaan op diesel de auto heeft een recente APK geldig tot 17-03-2011 heb een maand terug alle koel sensoren vervangen plus de radiateur dit omdat de oude radiateur een beetje lekte de auto is hard klein roest plekje op het rechter voorscherm maar die is gelukkig vervangbaar. het is een 1.8 8V JH heeft tot nu toe 232xxx gereden en zolang in mijn bezit en naar mijn weten bij de vorige eigenaar probleemloos gereden hij heeft mij in elk geval nooit laten staan de audio blijft erin op de radio na 2x infinity speakers in de hoedenplank 4 maanden oud t.w.v. 180 euro dubbele rockford woofer en eventueel me rockford versterker hij staat op 16" borbet T met gepolijste rand bandjes staan iets getrokken samen met een schroefset ik zal vast nog wel iets vergeten zijn maar goed me "vraagprijs" is 2250 een goed bod is altijd welkom schroefset remus einddemper originele achterlichten van een white cat scirocco ( originele krijg je er bij ) BI-xenon verlichting 7000K grill met embleem + grill zonder embleem alle koplampen zijn aanwezig aangezien hij op de foto met enkele koplampen staat |