|
|||
|
|||
Klein spul MK2
hej
ik ben op zoek naar een paar kleine dingetjes voor mijn Jetta. Het gaat om de volgende prullaria: - WOB-plaatjes voor in de zijschermen (zwarte vierkante plaatjes met het kasteeltje erop) - De afdekkapjes van de spiegels in het interieur, dat zijn dus die 3hoekige kapjes (nieuw type) - Een kachelpaneeltje, ook voor mk2.. moet netjes zijn en nog mooi groenlicht geven. - Eventueel een nette, dikke achterbumper voor een Jetta mk2. Dit mag ook een set zijn, dus dikke voor- en achterbumpers. Uiteraard zonder erge beschadigingen en zonder trekhaakgat. |
|
|||
|
|||
WOB plaatjes voor int spadbord heb ik wel
Zijn niet in nieuwstaat |
|
||||
|
||||
Stijn, dat kleine spul is gewoon allemaal in oss op de sloop te halen.bumper denk ik niet, maar kun je altijd vragen.groeten
|
|
||||
|
||||
We zijn al op de sloop geweest, hier in Oss hebben ze niks.. we zijn ook naar 3 sloperijen in Uden geweest.
Maar voor van die kleine prullen mogen we de sloop niet eens op om zelf te gaan kijken.. valt niks aan te verdienen.
|
|||
|
|||
Haal vanavond een golf 2 gti 16v op, zal even zien dat daar wat op zit voor je.
|
|||
|
|||
Een kachelpaneeltje, ook voor mk2.. moet netjes zijn en nog mooi groenlicht geven.
is nog gewoon nieuw te koop ...meen iets van 20 euro - Eventueel een nette, dikke achterbumper voor een Jetta mk2. Dit mag ook een set zijn, dus dikke voor- en achterbumpers. Uiteraard zonder erge beschadigingen en zonder trekhaakgat tip ...duitsland |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat meende ik ook, maar ze zijn niet meer te krijgen.. ook bij andere dealers hebben ze niks meer liggen. Voor m'n oude Jetta 2 had ik toen ook een nieuwe gekocht, was toen inderdaad 23euro of iets dergelijks.
|
||||
|
||||
Kachelpaneeltje reeds gevonden, up voor de rest.
Die kapjes aan de zijkant mogen ook CL kapjes zijn!
|
|||
|
|||
Zit er hier iets tussen |
|
||||
|
||||
Ja, die 2 wob plaatjes als je die nog hebt.. anders 2 CL plaatjes.
Staat maakt niet zo veel uit, ze moeten toch matzwart worden. Laat maar weten wat het kost, past gewoon in een envelopje..
|
|||
|
|||
Kosten zijn het versturen
Kan eventueel vie MMS wel wat betere foto sturen |
|
||||
|
||||
Ik heb je even een pb gedaan!