![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nou na goed onderzoek gedaan te hebben
heb ik toch een plek gevonden waar ik mij zorgen over maakt Ik dacht dat ik een top auto had gekocht maar dat is toch niet het geval Erg pijnlijk het gat hadden ze opgevuld met zwarte kit oplichters Als ze het hadden gezegt had ik het nog niet zo erg gevonden maar zo zijn de mensen tegenwoordig niet meer ![]() ![]() het is een gat van ongeveer 2 cm De plek zit links voor tussen de koker en het krikpunt mijn vraag is of de auto nog wel door de keuring komt met zon plek hier een voorbeeld waar de plek zit (de auto staat weer te koop ik moet er 3500 euro voor hebben) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() om wat voor auto gaat het?
vind je reactie wel iets overdreven,gaatje van 2cm in een oude auto kijkt toch niemand van op?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
gaat om een golf 4 station, lijkt me niet echt een auto waar zon gat in thuishoort...
|
||||
|
||||
![]() oeps...dat hoort idd niet.
dacht dat het om een oud ding zou gaan....
|
||||
|
||||
![]() Is geen afkeur hoor, is tevens een punt waar roest en gaten vaak voorkomen, in alle generaties golf. Heb er ervaring mee en het is goed te repareren. De felsrand (lopen langs de dorpels) waar jeje schaarkrikje op zet zijn vervelender om te repareren.
Als je er naar hebt gevraagd, men was er van op de hoogte en hebben het niet gemeld is dat niet zo netjes. Maar een ramp is het niet, de auto kan met zon puntje nog steeds een prima auto zijn. Roestvorming en daardoor gaten op die plekken ontstaan overigens door het opkrikken van de auto op dat ene punt, vaak vrij hoog waardoor dat punt erg zwaar belast wordt en de beschermlaag, en of het materiaal daar gaat scheuren.
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL Last edited by martinus83 : 18-04-2010 at 14:38. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Logische gedachte ook,aangezien dit in het "Golf en Jetta MK1" gedeelte staat...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() het gaat ook om mijn golf 1
ik heb de auto gekocht en de mensen hadden gezegt dat de auto bikkel hard is de kenners weten waar ik het over heb de nieuwe autos hebben die punten niet meer zo als op de afbeelding jammer dat mensen dreks weer zeggen een oud ding een oldtimer met respect groet bedankt voor de andere reacties Ik maakte mij al zorgen voor de keuring groet |
|
||||
|
||||
![]() Een gat van 2 cm moet tog geen probleem zijn? Als ik een auto koop en ze zeggen auto is bikkel hard en kom een gat van 2 cm tegen ga ik niet moeilijk doen(een gat van 2 cm maakt de auto niet rot) Je hebt gasten er tussen die zeggen auto is hard kom je kijken alle 2 kanten de dorpels helemaal doorgerot
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat bedoelde ik dus ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja dat is waar bedankt voor de fijne reacties
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oh... ik was niet aan het opletten, ik dacht dat het om je mk4 ging. maar inderdaad, een gat van 2 cm is nog een keer te overzien,, succes ermee in ieder geval ![]()
|
||||
|
||||
![]() apk zal niet direct afkeur geven geloof ik. Gat 2 cm blijft onder de norm van 10% per plaatdeel.
Wel jammer als ze zeggen dat een auto 100% hard is, deze dat niet blijkt te zijn. |
|
||||
|
||||
![]() Beetje overdreven reactie op een gaatje van twee centimeter in een kleine 30-jaar oude auto...
Kan gebeuren, en een verkoper kan een klein dichtgekit gaatje ook overzien, hij hoeft dit niet zelf gedaan te hebben. ![]() Als ik een auto van die leeftijd verkoop en er zit een gaatje in van twee centimeter, durf ik de auto ook best hard te noemen. Gewoon het gaatje dicht maken en klaar.
|
||||
|
||||
![]() ik heb een vrouw van die leeftijd,ik wou dat daar nog een gat van 2cm in zat.....
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
|||
|
|||
![]() heb je 'm verder wel gecontroleerd op verdere dichtgekitte gaten? Een kennis van mij heeft ooit ook zoietsmeegemaakt, dacht een mooie auto te kopen maar de bodem was totaal verrot en volledig dichtgekit...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
2 cm?? Heb jij zo'n kleintje dan joh. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja ik heb hem veder nagekeken het is aleen dat plekje |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Een beetje naief om te denken dat je nog een golf 1 kunt aan treffen die "bikkel hard" is. Zonder dat deze gerestaureerd is. Iemand die dat beweerd en een auto te koop aanbiedt moet je hard bij weglopen! "Ja ik heb hem veder nagekeken het is aleen dat plekje" Zal ik dan ook nog eens kijken ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wedden dat als je iemand van 't forum die auto nu verkoopt, hij de dag erna nog 'n plekje vindt! ![]() Jij kunt iets kleins over het hoofd zien, en een vorige eigenaar kan dat net zo goed gebeuren.