Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Algemeen > Stel je voor
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 29-09-2009, 19:23
MikeG3 MikeG3 is offline
Forum Newbee

Default MikeG3

Ik wil me even voorstellen:

Ik ben Mike, 30 jaar oud. Na diverse (stuk of 12) auto's in bezit gehad te hebben heb ik nu voor het eerst een VW.

Hiervoor meestal BMW gereden. Aangezien we in januari een gloednieuwe auto gaan halen wilde ik de BMW wegdoen voor iets goedkopers en eenvoudige te onderhouden 2e auto.

Dat is een Golf III Variant GT Milestone Sport geworden. Voorzien van de voor mij meest noodzakelijke opties: airco, 4x electrische ramen en sportinterieur.

Hier wat foto's:

Reeds gedaan:

- Chrome deurpinnen
- Polo 6N2 pookknop

Plannen:

- Verlagen
- 17" RS4
- Parkeersensoren inbouwen (met afstand digitaal in binnenspiegel geprojecteerd) reeds in bezit
- Golf 4 look koplampen met Projector (Golf 4 Xenon look) reeds in bezit
- Helder knipperlichten en mistlampen reeds in bezit
- Bumperroosters met verstralers erin reeds in bezit
- 4 Xenon setjes 4300K (dus dimlicht-, grootlicht, mistlampen en verstralers, 8x Xenon dus 8) :lol: )) reeds in bezit
- Sportuitlaat, of desnoods alleen een eindstuk met 2 beschaafde pijpjes.
- Embleemloze grille met 2 spijlen reeds in bezit
- Lederen Recaro interieur
- Compleet rood/blauwe dashboardverlichting, dus ook alle raamschakelaars etc. Tellerbak ook blauw verlicht met rood verlichte displays en tellernaalden reeds in bezit
- Golf 4 Cabrio of Lupo/Polo 6n2 stuurwiel
- Extra 2e dashboardkastje
- Chrome deurgrepen interieur reeds in bezit
- Electrische spiegels
- USA bekerhouder
- Electrisch bedienbaar schuif/kanteldak

Zo genoeg plannen?
Reply With Quote
Old 29-09-2009, 21:45
kb2's Avatar
kb2 kb2 is offline
VW Guru

Welkom hier op het forum en veel plezier met alles wat er hier op het forum te lezen en te zien is. En natuurlijk veel succes met alle plannen. Laat die foto's maar komen, want daar zijn we dol op.
Reply With Quote
Old 03-11-2009, 06:21
vw roadwarrior's Avatar
vw roadwarrior vw roadwarrior is offline
REALLY Bored

Genoeg plannen idd...
Reply With Quote
Old 22-11-2009, 20:53
MikeG3 MikeG3 is offline
Forum Newbee

Front met andere koplampen, knipperlichten, mistlampen en VR6-lip. Zit vocht in de knipperlichten, moet ik nog even oplossing voor verzinnen. Moet nog even foto's maken van de Bi-Xenon die er nu in zit. Auto is op foto's net gewassen, dus vandaar de vlekken op het zwarte plastic, is gewoon water.

----------------------------------------

15" stalen velgen met nieuwe Vredestein 195/50/15 winterbanden:

Originele VW/VOTEX afstandsbediening voor de CV. Erg handig om nu de sleutel niet meer te hoeven gebruiken om de auto te openen of te sluiten. Ramen gaan ook omhoog of omlaag als je het knopje vasthoudt.

Kenwood radio/cd/USB/bluetooth radio. Heb voorheen altijd een Parrot carkit gehad, dit werkt net zo goed, maar je hebt geen apart display meer nodig. Verlichting is blauw, zal dus super passen bij de rood/blauwe dashboardverlichting straks.

[img]http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/11/22/1[img]258913118-560.jpg

Subwoofer, past mooi in het hoekje, achterzijde is precies even schuin als de achterbank. Door rubberen strips die standaard in de kofferbakmat verwerkt zitten blijft de sub gewoon perfect op zijn plek staan! Sub heb ik aangesloten met een Speakon connector, binnen 2 seconden uit te nemen dus.

2e dashboardkastje erin gemaakt. Hier heb ik LED verlichting ingemaakt welke altijd brandt. Als het kastje dicht is, zie je hier absoluut niets van. Maar wel super handig in het donker. Ook zit hier de USB aansluiting van de radio in verwerkt.

Aan beide zijden in de kofferbak heb ik ook LED verlichting aangebracht. Geeft toch wat meer licht dan het zwakke lampje in de hemel boven de kofferruimte. Overdag zie je de ledjes bijna niet zitten, maar 's avonds heb ik een bak licht als ik de klep open doe. Aangesloten op de originele binnenverlichting van de kofferbak, gaat dus aan en uit met het openen en sluiten van de klep.

Originele pook uit een Polo 6n2. Past vrij eenvoudig. Bevestiging werkt iets anders. De Golf 3 pook zit geschroefd, terwijl de 6n2 pook met een soort slangenklem vast zit. Pookstang heb ik 4 cm ingekort, omdat anders de hoes te kort is. Zit supervast, en schakelt zelfs nog beter door kortere pook.

Nieuw interieur ingebouwd. Geen sportstoelen meer, ik zit daar gewoon niet lekker op.

Last edited by MikeG3 : 22-11-2009 at 21:22.
Reply With Quote
Old 06-06-2010, 22:24
zippo123's Avatar
zippo123 zippo123 is offline
VW Fanatic

Goed Bezig!
Reply With Quote
Reply

Posting Rules