|
||||
|
||||
mkII erbij
Heb vandaag mijn verzameling wat uitgebreid.
Sinds vandaag ben ik de nieuwe eigenaar van een Golf GTI 1800 (mkII). Een zwarte uit 91. Kon het niet laten. Zal morgen even wat foto's online gooien.
|
||||
|
||||
Klinkt goed ben benieuwd
|
|||
|
|||
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst !
Nog plannen ermee ?
|
||||
|
||||
Eerlijk gezegd heb ik nog geen idee. Hij kruiste mijn pad.
Apk tot 02/10. Heeft zwarte achterlichten, bigbore DTM uitlaat, foute verlichting(angeleyes), open dakje. Wel een beetje afgeragt, maar ik denk dat het wel een project-auto gaat worden.
|
||||
|
||||
we wachten in spanning af!!!
|
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar de foto's en plannen!!
|
||||
|
||||
Heb de Golf opgehaald en geen foto's gemaakt. Mijn camera deed het wel, maar het was eigenlijk niet de moeite waard. Carrosserie is in redelijke staat. De linker deur heeft iets schade. Achterschokbrekers zijn kapot en dat merk je meteen in het rijgedrag. Rechter voorwiel is de velg gescheurd en zit een slag in.
Motorisch is die ook niet helemaal fris meer. Blok zweet ernstig en zo nu en dan loopt die op drie pitten. Remmerij is van voor tot achter helemaal vervangen. Nieuwe blokken en schijven. Ook zijn alle leidingen nieuw. Ik heb besloten om deze als donor te laten dienen. De remmerij, fusees, leidingen en brandstofsysteem hebben al een bestemming. Helaas...
|
||||
|
||||
gefeliciteerd en gecondoleerd maar weer
|
|
||||
|
||||
Hahaha, bedankt hoor
Hij is nu bijna helemaal gestript. Een kale body op wielen.
|
|||
|
|||
pics or lie !