|
|||
|
|||
golf mk2 special edition 1.8 gt
Hierbij bied ik mijn nette en strakke mk2 aan,
het gaat om een golf special edition van 1988 ( maar 100 euro per jaar verzekering ) hij is oakgreen dit is een unieke kleur wat je bijna niet ziet, hij zit zeer netjes in de lak er ligt een 1.8 met 90 pk deze is 3500km geleden gereviseerd het volgende is er aan gebeurd: zuigers en zuigerveren gecontroleert lagers gecontroleert complete koprevisie nieuwe kleprubbers en geleiders kleppen opnieuw ingeschuurt kop is afgeperst nieuwe koppakking kleppendeksel pakking spruitstukpakkingen boegies verdelerkap boegiekabels olie+ filter nieuwe carterpan + pakking keringen krukas koppelingskabel bakolie waterpomp+koelwaterflensen temprateur sensoren distributieriem + spanrol v-snaar startmotor dit blok is gewoon in top conditie Verdere opties MFA boordcomputer gti stoelen hoogte verstelbaar achterbank met hoofdsteunen victor sportstuur compleet zwarte hemel supersport schroefset 7 maand geleden compleet nieuw uitlaat systeem kat vervanger gti achterlichten heldere koplampen met kruis smoke knipperlichten Bumpers met chrome pezen gril met chrome lijn dikke deurstrippen gti lip zitten nu mooie ronal turbo's onder 15 inch met zgan banden 165-45-15 vraagprijs voor die mooi's 2500 zie foto's voor meer info of intresse graag bellen naar 06-52454521 ben van 7juli tot 31 juli op vakantie maar ben wel gewoon bereikbaar Groeten jeroen |
|
|||
|
|||
kan de wagen met geldige APK verkocht worden? zijn de ronal's erbij?
|
|
||||
|
||||
Wat een schitterende auto.
|
||||
|
||||
Hij is hele week op vakantie.....maar zo goed ik weet zitten Ronal turbo velgen erbij...
apk zou je ff moeten bellen want hij is gewoon bereikbaar.