|
||||
|
||||
Hulp met lassen en slijpen dorpel
bij de apk keuring kwam ik erachter dat de dorpel rechts niet is wat ik had verwacht, afgekeurd dus... en ik kan voor geen meter slijpen laat staan lassen.
wie is er handig en komt uit de buurt? (Oss) en zou me willen helpen?ik heb bij arta parts al een dorpeldeel besteld.maar dat is van achter tot voor terwijl ik alleen het deel onder de deur nodig heb.het is een 3-deurs.het laswerk hoeft geen schoonheidsprijs te winnen want er komt toch een dorpellijst overheen als het maar weer dicht is en apkproof. lasapparaat/slijptol/brug/gereedschap wat je nodig hebt kan ik allemaal huren bij de doehetzelfgarage hier om de hoek dus dat is geen probleem. wie wil me komen helpen? wie me kan helpen krijgt een kist bier (merk naar keuze) of geld en natuurlijk eeuwige roem |
|
||||
|
||||
Ik kan en wil je wel helpen.. alleen ik zit in eindhoven daar is alle materiaal aanwezig om dit te repareren...
bij intresse kun je me altijd een mailtje sturen.. mvg richard |
|
||||
|
||||
let er dan wel op dat het gelast word volgens de apk regels.
bijons komen maandelijks auto binnen waar hobbyisten zelf aan hebben zitten bakken maar dit niet volgens de regels hebben gedaan. erg jammer want dan heb je er altijd meer werk van dan dat je het zelf even last. oss is niet in de buurt anders had ik je kunnen helpen.
|
||||
|
||||
Bedankt voor de tip
|
|
||||
|
||||
toen mijn vader nog jong was, was ie nog apk keurmeester dus lijkt me wel ok!
|