|
|||
|
|||
Project golf 2 opknapper !
Hallooo ik ben nieuw op volksforum maar wil meer te weten komen over de golf 2 enzo ..
geef gerust jullie mening ! toen ik hem kocht .. µ en zo ziet hij er nu uit ! Hij is nog nie af nog nieuwe uitlaat , nog lijst onder de deur die verbonden word met wiel lijsten en nog vanalles ... |
|
||||
|
||||
ff verplaatst, en stel jezelf even voor
|
||||
|
||||
Welkom en de auto is zeker goed op vooruit gegaan.Nog een eindje of wat naar beneden en dan niks meer aan doen.
|
|
||||
|
||||
Leuk Golfje, idd een beetje naar beneden en klaar
|
|||
|
|||
Ja indd ik ga dees maand nog verlagings veren halen zodat is een stuk omlag kan !
Maar ik heb nog een ander vraagje : Kan je de kilometerteller op het dashboard er uitnemen zonder het dashboard er helemaal af te nemen |
|
||||
|
||||
Yep. Je haalt alle schakelaars eruit en je autoradio eruit + je frame van de radio.Dan komen er overal wat schroeven vrij.Die schroef je los.Dan kun je het frontje eraf halen zodat je kilometerteller vrij komt te liggen die zit ook weer met 4 schroeven vast.Als je die los hebt kun je je kilometer eruit pakken wel uitkijken met de bekabeling dat die nergens achter blijft hangen en je stekkers .Succes.
|
|
|||
|
|||
Oke bedankt voor het uitlegge ervan !
mvg matthi . |
|
|||
|
|||
Ik ga dees week ook verlagingveren eronder stekke maar kmoet ze nog gaan halen in genk , kan ik deze er direkt onder stekken zonder dat ik iets moet regelen ofzo , of moet ik met een paar dingen rekening houden ?
|
|
||||
|
||||
ga je voor een schroefsetje of veren? eerste is echt aan te raden, dingen zijn zo makkelijk zelf te monteren. Alleen altijd ff uitlijnen als je klaar bent.
En je bent wel lekker crea bezig geweest met je interieur zo te zien, nog n fotootje van? |
|
|||
|
|||
Ik ga voor de schroefset , oke bedankt voor de informatie !
Nee maar ik zal er in de loop van de week maken en zo erop zette maar ik heb momenteel nog werkn zowel buiten als binnen aan de auto dus .. mvg matthi . |
|
|||
|
|||
Nog een paar foto'tjes die ik op pc had staan (moet er ng ns nieuwe trekken )
interieur dat ik beetje aan heb zitte prulle . Toen had ik heb grondig gepoets wa toen ik hem pas had gekocht nu , maar wordt verlaagt en komt nog een lijst onder deur |
|
|||
|
|||
ik heb nog een vraagje men binne verlichting werkt maar heel licht , hoe zou dat kunnen komen en hoe kan ik het oplossen ?
|
|
|||
|
|||
Welkom! de auto ziet er al stukken beter uit
|
|
|||
|
|||
Hier heb ik nog wat nieuwe foto's heb niet veel meer gedaan een paar dingen , ben ant sparen voor de rest nog !
Ik heb de lijsten onder de deur zwart gespoten zoals ge ziet . interieur , komt nog een nieuw stuur in ! racegase gespanen . zetels laat ik zoals ze zijn , vind ze mooi zo ! Last edited by Matthike13 : 20-07-2009 at 18:59. |
|
|||
|
|||
en heb men remtrommels gespoten !
|