|
|||
|
|||
Cleane golf mk1 cabrio, chroom,leer, verguld
hierbij bied ik mijn cabrio aan,
is van 1993 EVEN VOOR DE DUIDELIJKHEID ER GAAT NIKS LOS WEG JE KUNT PM'EN MAAR HEEFT GEEN NUT Electrisch dak Nieuw sonneland dak zonder achterruit Wat is clean: Voorbumper: Kentekenplaat houder achterbumper: Sleepooggat, mistlampgat achterklep: Logo's en slot Motorruimte : platen ingelast en zo veel mogelijk gaten dicht gelast Slotplaat : alle overtollige gaten dicht gelast Chroomwerk: chrome deursloten chrome motorkap slot en vanger met vergulde veer en vergulde bouten chrome achterklep slot + vanger + schanieren+ schokdemper Porsche Klinken gepolijst Chrome Raamgeleiders Chrome Handrem Chrome rolbeugel Grill met chrome rand Chrome Raamlijsten rondom Zijlijsten zwart/chroom chrome spatbordschroeven met vergulde ringen Koplampen blinker zwart verguld kruis en Frame verchroomt chrome Rembekrachtiger + deksel Chrome motorkapstang chrome ruiterwisser armen Gti A Stijlkappen Chrome domkaps + nieuwe veerpoot lagers ben vast nog wel dingen vergeten... Onderstel: V-maxx schroefset 1500 KM oud achterste remmen vorig jaar alles vernieuwd: remcilinders, remschoenen, handremkabels Voor nieuwe Remblokken en schijven af laten draaien Velgen: gewoon op staal of schmidt moderline tegen een meerprijs van €1999,- Interieur: Net dashboard , nette deurranden voor de rest leeg BLOK IS AL VERKOCHT Voor informatie kunt u altijd bellen of mailen, ik ben van 7juli tot 31 juli op vakantie je kunt me gewoon bereiken op 06-52454521 Vraagprijs 3250,- Last edited by culle mk1 : 16-07-2009 at 18:00. |
|
||||
|
||||
1 advertentie is genoeg
|
|
|||
|
|||
Bij interesse bij iets is de snelste manier om Jeroen even te bellen,hij is op het moment op Vakantie en niet in de buurt van een PC denk ik..
|
|
|||
|
|||
uppie voor Jeroen..
|
|
||||
|
||||
Is deze nou met of zonder het interieur?
In de titel staat namelijk: leer En in de advertentie: Interieur: Net dashboard , nette deurranden voor de rest leeg Verder staat er alleen dat het blok al verkocht is!?
|
||||
|
||||
Het interieur is ook verkocht heb ik gelezen (ergens, ik weet niet meer waar)
Dus volgens mij is het de auto zonder motor en met origineel interieur (ofzo).
|
||||
|
||||
leer is leeg is het Duits
|