|
||||
|
||||
Zijn dit echte bbs velgen?
Kan deze voor een nette prijs overnemen maar het is wel erg ver weg van mijn huis.
Kunnen jullie zien of dit echte bbssen zijn? Ze zijn 4x108 en 16 inch? Daarnaast ben ik ook benieuwd of het 15 inchers kunnen zijn met een grotere buitenrand zodat het 16 inch is geworden? Heb hier eens ergens wat over gelezen. Last edited by The Clauw : 25-08-2011 at 15:12. |
|
|||
|
|||
Als het 15 inch zijn kun je het zien aan het aantal boutjes.
Ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij heeft de 15" 30 boutjes en de 16" 34
|
||||
|
||||
Quote:
Deze dus 34 had liever 15 of 14 inch gehad maarja dit mag ook wel als het ecght bbs is. |
|
||||
|
||||
Zo te zien zijn dit echte 16"ers
ow en heb nog wel een set 15"liggen als je wilt |
|
||||
|
||||
Velgen zijn niet in opperbeste staat zo te zien :S
|
||||
|
||||
Quote:
Aan de paintjob te zien zijn ze niet uit elkaar geweest waar ik alleen maar blij mee ben |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja 4x108???? |
|
||||
|
||||
16 inch porsche 924ers
|
||||
|
||||
Quote:
Nu weet ik waar ik ze van herken! Ben benieuwd wat ik tegen kom als ik ze uit elkaar trek. Wat zouden deze velgen mogen kosten?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Nobe 4x100 De 4x108 hebben inderdaad onder de 924 gezeten |
|
||||
|
||||
Nou wat je meteen al tegen komt is dat deze krom is zo te zien aan de rand links..... maar ja alles is te richten en als de prijs mooi is... dan kun je er wel wat van maken...
|
||||
|
||||
Ow, als alles te richten is heb ik nog wel wat voor je
|
|
||||
|
||||
Quote:
En moet deze eerst uit elkaar voor het richten of mogen ze juist niet uit elkaar voor het richten? |
|
||||
|
||||
Quote:
Niet zo bij de hand he....ha ha... jij weet ook wel wat ik bedoel. Hij zou niet de eerste zijn die een duur setje bbsjes koopt waar gewoon al zoveel aan geknooid is. Als je het setje laat richten voordat je het uit elkaar haald en je zorgt dat je de juiste delen weer bij de juiste wielen inelkaar zet... en alles goed en netjes doet.. dan moet het wel goed gaan.