|
|||
|
|||
Distributie riem vervangen
hallo,
ik heb gisteren mijn distributieriem vervangen van mijn golf 2 het gaat hier om een 1800 GTI 8v (PF) uit 1990 nou was de riem voordat we heb gingen vervangen al een aantal tanden verschoten omdat tijdens het vliegwiel monteren, we hem tegen gehouden hebben bij het nokkenas tandwiel. en toen is ie dus een aantal tanden verschoten. (sindsdien nooit weer aan het blok gedraaid!)(blok heeft ook nog niet gelopen) nou is mijn vraag of je kunt controleren of je distributieriem goed staat, ik heb alles netjes op de merktekens gezet en een keer heel voorzichtig rond gedraaid en het lijkt goed te draaien. zijn er nog andere manieren om dit te checken? mvg, |
|
|||
|
|||
distririem
heb je een vraagbaak?
stuur anders effe n pm met je tel nr Last edited by jurie : 11-07-2009 at 10:18. |
|
|||
|
|||
Quote:
ja ik heb een vraagbaak en heb precies alles gedaan zoals het daarin staat. |
|
||||
|
||||
merktekens,kan toch niet missen??
|
||||
|
||||
hallo ,,
als je merktekens over1 komen,dan kan het niet missen , paar slagen in de rondte draaien met ratel off ringsleutel . als hij vrij loopt , dan kun je het wel wagen , vrgr gooigolf .. |
|
|||
|
|||
Quote:
ik heb het geprobeerd en hij lijkt gewoon goed te draaien, kan er niet veel verkeerds aan ontdekken, maar zoek eigenlijk een punt van zekerheid zonder dat mij de hele motor in de soep draait.. |
|
||||
|
||||
precies de merktekens aanhouden, en de vraagbaak ernaast.
dan kan die hoogstens 1 tandje mis staan.
|
|||
|
|||
mensen bedankt, ik denk dat het helemaal goed gaat komen
|
|
|||
|
|||
ik heb alles opgevolgd en het is perfect gelukt(Y)
motor draait mooi bedankt |
|
||||
|
||||
super