|
|||
|
|||
uitlaat systeem plaatens
hola,
Heb vandaag nieuw rvs uitlaatsysteempje binnen gekregen, is dit een beetje te plaatsen zonder brug? |
|
||||
|
||||
Met een brug is iig makkelijker, de mijne is vervangen op een brug.
|
|
|||
|
|||
hmmz oke probeer ik wel wat te regelen dan!
thanks |
|
||||
|
||||
zonder brug kan wel ,maar dan voel je je meer een grond werker
|
||||
|
||||
Hoeft niet per se, hoor... Is het vanaf spruitstuk / kat of incl. spruitstuk?
Een brug vergemakkelijkt het wel, maar aangezien je het complete systeem gaat vervangen kan het oude er in 1 keer onderuit. Dus heb je geen last van vastgeroeste delen.. |
|
||||
|
||||
Quote:
en het gedeelte wat over je achter as zit ,kan ook vast geroest zitten
|
||||
|
||||
true, maar daar kan dan toch de slijptol in
|
|
||||
|
||||
heerlijk slijpen op de grond
,maar als je de auto een 40cm kunt opbokken ,kun je genoeg werken idd
|
|||
|
|||
oke! nou dan probeer ik dat wel, hij is idd vanaf het spruitstuk.. dus dan ga ik dat maar proberen!
Thanks! |
|
||||
|
||||
zonder brug is wel te doen... alleen wel 3 dagen spier/ rug/ nekpijn van het op de grond liggen :biggrin:
maarja, wie mooi wil zijn.....
|
|||
|
|||
hehe, ehm nou begin ik toch nog te twijfelen... die gasten van de Kwik fit, zullen die zoiets niet doen?
|
|
||||
|
||||
denk het wel, maar kwik-fit ben ik nie kapot van (al kunnen ze weinig fout doen, maartoch). dan zou ik ff naar een bosal rijden ofzo.
|
|||
|
|||
nee ik ben ook geen kwik-fit fan... maar euromaster is misschien wel goed.. ehm zulke 'profs' moeten zo'n ding er toch zo onder hebben?
|
|
||||
|
||||
denk het wel, zullen ze nie lang over doen (terwijl je zelf ik weet nie hoelang slangenmens ligt te spelen)
|
|||
|
|||
ja idd, naja probeer ik dat wel ff morgen, disndag op vakantie met de golf dus dat zou mooi zijn
|
|
|||
|
|||
Quote:
Klemmen losmaken en dan de boel losslaan in met een stevige hamer is al voldoende..Wel slaan in de richting van de pijpen |
|
|||
|
|||
hmbl, ging vandaag maar eens proberen met een krik... werd niet zo'n succes!
Kon er heeel moeilijk bij en had er niet zo'n lekker gevoel bij. Iemand hier met een brug die iets extra's wil verdienen?!
|
|||
|
|||
toch maar op de krik.
Die moeren van de katalysator krijg ik er in geen mogenlijkheid af. Denk morgen maar ff slijpen.. kan wel toch?
|
||||
|
||||
wel een goede krik hoop ik, en zet er iets van assteunen onder... mijne is laatst ook van de krik afgedonderd, en was er maar net op tijd onderuit... (les: ook voor kleine klusjes even een assteun eronder)
|
|||
|
|||
jep, 2 van die bokjes eronder en dan hebben we voor de zekerheid nog 2 ouwe velgen er onderliggen...
Best te doen zo!