|
||||
|
||||
Golf 1 G60 op marktplaats...supermooi
|
||||
|
||||
Auto zal het misschien wel waard zijn, maar ik vind 12000 toch wel een beetje erg gortig gaan voor een compleet verbouwde gti waar je nog wel enkele duizenden euro's in kwijt kunt om hem weer een beetje toonbaar te maken
|
||||
|
||||
toch heb ik liever voor dat geld ook achter schijfremmen.
|
|
||||
|
||||
Verrek ja, trommels achter, wat een giller
|
|
||||
|
||||
Persoonlijk vind ik die kleur niks.
|
|
|||
|
|||
Is een NL-auto heeft veel tijd en geld gekost, er zit ruim 25.000 euro in de auto. Onder de 11500 euro is het onnodig om te reageren.
|
|
|||
|
|||
Is dat niet de ouwe van Roy
|
|
|||
|
|||
Ben benieuwd waar die €25.000 zit
Zal eerder de helft zijn denk ik. |
|
|||
|
|||
Heb voor dat geld ook nog wel een typeII 16vg60 te koop.
|
|
||||
|
||||
ik voor de helft wel een scirocco
|
||||
|
||||
hmm 6.5 lijkt me goed betaald
|
||||
|
||||
of 5... wat een aanfluiting.... die bumpers ook...
|
||||
|
||||
Wie van jullie was er allemaal bij de auto gaan kijken?
|
|||
|
|||
Quote:
Haha ik snap wat je bedoelt. Eerst kijken en dan zeiken he |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Wie er is gaan kijken?
Ik denk René...want die oordeelt met 'supermooi'...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had met dat vermogen liever schyfremmen achter gehad |
|
||||
|
||||
Nou ik vind hem ook aan de prijzige kant maar je kunt daadwerkelijk pas echt goed oordelen als je hem in het echt ziet en eventueel foto's heb gezien van de motorruimte want daar zal het meeste geld zijn in gaan zitten!
|
|
||||
|
||||
V8 hè...?
|
||||
|
||||
Quote:
Nou ik rij met 296pk 330nm in een golf 1. En ik had met tromels minder problemen. Met schijven heb ik nu al 2 achterbanden kompleet kapot geremd. (ja de remdrukregelaar moet er nog eens tussen, de lastafhankelijke van de GTI is al helemaal ontspannen) Golf 1 is zo licht dat het niet noodzakelijk is. Ook niet bij stops vanaf 240km/h - 0km/h. Je doet het voor de looks, en in mijn geval voor de sensoren die achterop zitten. Maar goed dat is mijn ervaring. Je doet het voor de looks, en in mijn geval voor de sensoren die achterop zitten. Maar goed dat is mijn ervaring. De auto in de advertentie, is wel mijn ding. Lijkt wel op de oude van Jarno Archs? Spel ik dat zo goed? Vergis je niet in die prijs. Een VWMotorsportbak kan snel het dubbele kosten. Last edited by Gti1-G60 : 21-06-2009 at 10:44. |