|
||||
|
||||
xenon koplampen polo 9N
Al enige tijd ben ik opzoek naar koplampen welke geschikt zijn voor xenon, welke passen in mijn polo 9N.
Maar kom helaas alleen maar angel eyes varianten tegen Ik heb liever een originele look weet iemand welk merk/bedrijf deze verkoopt? |
|
|||
|
|||
zijn de standaard koplampen niet goed genoeg voor xenon? volgens mij wel
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja en nee, heb nu xenon in de standaard koplampen, maar dit verstrooit het licht toch wel redelijk veel nog. pracht zicht, maar niet echt prettig voor de tegenliggers en voorligger. en officieel mag het dus niet (meer) |
|
||||
|
||||
niemand?
|
|
||||
|
||||
iemand een merk en/of adres voor mij waar ik xenon koplampen met een originele look kan krijgen?
|
|
||||
|
||||
de dealer is wel prijzig denk ik denk dat dat de enigste optie is of mischien FK automotive anders zou ik het ook niet weten
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt voor je reactie. FK heeft alleen angel eyes look. Voor zover ik weet zijn ze door vw nooit geleverd op het 9N model, wel op het 9N3 model. Maar eens een mailtje naar Valeo sturen, wellicht dat die iets weten/hebben. Last edited by Ronin : 07-07-2009 at 22:00. |