|
||||
|
||||
Coaten
Hallo
Ik ben mijn bbs aan het opknappen, nu wil de harten laten coaten in een vel kleurtje. Ik heb dus wat bedrijfen gebeld en de een doet het voor 50 euro per velg wat ik normaal vind maar er zit er ook een tussen die vraagt 94 euro per velg, maar die draait ook de rand af waar de gepolijste ring op komt en het hart waar de velg op de remschijf komt. Maar is dit nodig Verder zoek ik ook iemand, of een bedrijf die boutjes kan leveren, en eventueel nieuwe ringen. Kan iemand mij daar bij helpen. Met vriendelijke groeten Coen |
|
||||
|
||||
Probeer het eens bij Sixpack hier op het forum...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb je dat laten coaten en toen afgedraaid, of is dat niet nodig ??
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk wel dat het afdraaien nodig is, vooral op de plek waar de velgrand op de velg komt... Aangezien deze natuurlijk niet meer mooi zal aansluiten aangezien er nu een coating tussen zit... Maar dat bovenstaande weet ik niet 100% zeker! Vast wel iemand die mij gelijk of ongelijk kan geven
|
||||
|
||||
De randen die niet gecoat mogen worden kunnen met speciale plakband worden afgeplakt.
Kijk een bij Giessen in maastricht of bij NTS-Finish in Bergeijk. Die kunnen coaten en natlakken. Succes.
|
|||
|
|||
Quote:
wat is het adres? Kunnen ze ook velgen richten? Grtn yal |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat wil ik ook wel is weten mooi dichtbij
|
||||
|
||||
Neej het is dus puur een straal coat bedrijg ze doen niet aan richten Ik heb de rand waar je de boutjes indraaid laten afplakken! De rand past na de coating wel moeilijk erop inverband met de coating laag maar een beetje zeep en sop doen wonderen
Zoek op google naar van gelder coating zwolle of in die geest Hoogglans zwart poedercoaten betaal je bij andere bedrijfjes rond de 200/250 euro |