|
|||
|
|||
Remmen voorkant
Hey mensen,
Ik ben op zoek naar een nieuwe set remschijven + blokken voor mijn Golf III '95 1600cc, waar kan ik zoiets het beste kopen? Is zo'n set als deze aan te raden? http://cgi.ebay.de/VW-GOLF-3-III-BR...%3A1%7C294%3A50 Alvast bedankt, Grtz Tim Last edited by metallicattim : 12-07-2009 at 15:37. |
|
||||
|
||||
Ik denk dat het best te doen is. Meestal heeft duidsland wel stenge eisen dus ga er vanuit dat dit wel goed is. Het is in ieder geval echt idioot goedkoop
|
|||
|
|||
jah dat vond ik ook al :P
Voor mn BMW had ik voor dat bedrag net 2 remblokjes... :P laat staan een hele set EN 2 remschijven. Daarom mijn twijfel of dit spul wel fatsoenlijk is voor zo'n lage prijs. |
|
||||
|
||||
In Duitsland moet er een TüV keuring op de onderdelen zitten. Gewoon kopen dus. Heb laatst ook een set (G60) gekocht, rondom blokken en schijven voor 115. Weet dat het minder is als EBC, maar dat is dan niet anders...
|
|
|||
|
|||
mijn ervaring in die dinge is best goed , veel goedkoper ,en vrij betrouwbaar
ik plaats zelf ook niets anders dan stukken die ik in buitsland koop , en heb er nog nooit mizerie met gehad (waterpompe,remmerij ,spanrolle ,lagers ,filters ,...) |
|
|||
|
|||
Thx! Ik ga een set aanschaffen
|
|
|||
|
|||
Zit 2 jaar garantie op
Laat maar horen,moet het ook hebben |