|
|||
|
|||
de nieuwe volkswagen golf van seven13=verlaagd+pics
hey allemaal . ik moest de polo de deur uit doen vanwege dat de auto van de bank was en ik nu op mezelf woon en dat ging niet goed samen helaas.
ik moest dus opzoek naar iets anders en het moest gewoon een golf 3 worden en het is er zo 1 geworden . alleen het kenteken is anders. het is een 1.6cl met 246.876 km op de teller en hij komt uit ablasserdam. mijn vraag is gelijk die stootrandjes om de spatborden zijn die gewoon los te schroeven? ik zoek ook nog witte bumpers.
soon driving oldschool once again Last edited by seven13 : 05-04-2009 at 12:21. |
|
|||
|
|||
Hey
Leuk begin jouw wagen. Ziet er netjes uit om te starten ! Idd, witte bumpers zullen hem goed doen maar ik zou persoonlijk gaan voor half witte bumpers, staat mooi icm zwarte lijsten. Die spatbordranden zijn er in een wip af. Gewoon de revetten onderaan even door boren en dan kun je deze er zo aftrekken. Kan wel zijn dat dit sporen na laat in je lak. Ik zou ze gewoon laten zitten, staat niet verkeerd! Verder nog vragen, laat maar komen Greetz Yann |
|
|||
|
|||
hey bedankt haha. die standaard meegespoten bumpers zijn idd het mooiste en dan nog met een vr6 onderlipje.en de velgen daar wil ik zwarte voor hebben met gepolijste rand maar weet niet welke maat maar wil niet te groot gaan verbreed staal is ook een goede optie.
soon driving oldschool once again Last edited by seven13 : 19-08-2008 at 18:50. |
|
||||
|
||||
Heb nog een setje verbreed staal, 7,5 en 8,5 breed met nieuwe banden.
|
|
|||
|
|||
oh dat is mooi .. ook wat ik zoek. zwarte of grijze velgen?pm ff voor de prijs.
|
|||
|
|||
heren zijn er adapters te koop van 4x100 naar 5x112 ivm audi s3 velgen
|
||||
|
||||
Zoekfunctie al eens geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
nee maar dacht ik vraag het eens hier.
nog een vraag . met brede banden heb je meer rolweerstand dan met standaard banden. hoe zit dat met banden om verbreed staal ik denk zelf dat het verbruik hetzelfde blijft
|
|||
|
|||
vandaag de golf opgehaald . auto rijdt wel soepel alleen de stoelen zijn erg vlak.
ben er wel blij mee. en op naar de volgende meeting
|
|||
|
|||
gister naar dinxprelo geweest met de wagen . de wagen rijdt erg goed ben er erg blij mee.
|
|||
|
|||
gister heb ik mijn verlagingsetje opgehaald in ridderkerk. het is een kw 60/60 set volgende weel zondag gaat het eronder.
ben er nu al erg blij mee
|
|||
|
|||
Quote:
Dan moet je inderdaad keuzes maken. Waardeer het wel dat je het zo eerlijk durft te vertellen hier. Je golfje ziet er nog straks uit, ben benieuwd naar de verlagings foto,s |
|
||||
|
||||
Mooie golf hoor, en leuke plannen. Zou ook de standaard zwarte randen laten zitten, lijkt erg mooi vindt ik zel en ook evt witte bumpers met zwarte rand erop
En inderdaad eerlijk dat je hier durft te zeggen dat hij van de bank was Is ook niets om je voor je schamen, Veel succes en ik lees graag de vorderingen
|
|||
|
|||
ja als hij verlaagt is post ik foto`s ben wel erg benieuwd hoe het gaat staan.
en dan speuren naar een mooi setje velgen. ik wil wel 9j achter hebben en 8j vooraan moet lukken vind ik
|
|||
|
|||
=60/60 verlaagd met kw verden en dempers
|
||||
|
||||
Netjes!!
Ziet er erg mooi uit zeg! Nu nog een VR6 lip onder je voorbumper en je trekhaak eraf. Vind de stalen velgen niet eens verkeerd staan moet ik zeggen...
|
|||
|
|||
Velgen wit spuiten en de banden goed zwart houden
Verder mooie verlaging onder een mooie MKIII
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
|||
|
|||
intussen velgen gehaald met brede banden .rijdt en remt echt veel beter