|
||||
|
||||
Onderdelen Golf 2 GTI Edition One & Golf 3 GTI
Te koop aangeboden:
Golf 2 GTI Edition One *Achterklep, kleur LC3U darkburgrundy, in gebruikte staat 35 euro *Deur rechts, met beetje inbraakschade, kleur LC3U, darkburgrundy 25 euro *Spiegels, handmatig, kleur LC3U darkburgrundy 20 euro *Originele achterruit-spoiler, bevestiging met 3 boutjes, kleur LC3U, moet opnieuw gespoten worden 15 euro * Originele set Hella, donkere achterlichten VERKOCHT * Hella mistlampen VERKOCHT * Dashboard GTI, zachte variant 30 euro * Complete set dashboard-schakelaars, ook met koplampverstelling 20 euro * Bi-xenon lamp, 8000K 25 euro * Origineel G60 logo, mist een klemmetje, blijft nog wel goed op de grill zitten VERKOCHT Golf 3 GTI * Imititatie grill, nieuw 10 euro * Originele Walker einddemper GTI 8V, in goede staat 50 euro * Originele set Hella, donkere achterlichten 25 euro * Hoedenplank zonder gaten 15 euro Voor meer info of een goed bod even PB sturen. Onderdelen af te halen in Giekerk of Suwâld, verzending mogelijk voor kleine onderdelen
|
||||
|
||||
De lak op je spiegels, hoe is het daarmee gesteld? Erg gezandstraald?
Kun je foto's maken voor me? Als ze netjes zijn dan zijn ze verkocht.
|
||||
|
||||
Quote:
Je hebt PB
|
||||
|
||||
heb je toevalig een kabel van de koplampverstelling naar de zekeringkast
gr, Ramon |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee helaas....
|
||||
|
||||
Albert, ze zien er beter uit dan mijn gezandstraalde spiegels Ik stuur je een mail terug met verdere gegevens voor de afhandeling.
|
|||
|
|||
Ik ben wel geintreseerd in de rechter deur en de achterklep alleen me vraag is heb je foto's ervan vooral van de rechter deur
|