|
|||
|
|||
Lage Golf mk2 1.3i uit '90 met bijna vol jaar APK!
Hey,
Hierbij verkoop ik mijn nette Golf 2 uit 1990, het is een 1.3 injectie met +/-185.000km op de teller, de auto is in april 2009 APK gekeurd, dus bijna nog een vol jaar APK. De auto heeft bij 180.805km particulier een nieuwe distributieriem gekregen. De auto is door middel van een vaste verlaging met 80mm voor verlaagd, en en achter 60mm, wat er erg netjes uitziet en nog geen 200km mee gereden is, ook liggen er 14" zwarte Golf mk3 velgen onder, om hem nog iets lager te laten lijken, de auto is natuurlijk wel al bijna 20 jaar oud, en heeft daarom wel een krasje hier en daar. Ook zitten op de auto dikke bumpers, een embleemloze grille, een kanteldak, trekhaak, heldere koplampen en GTI donkere achterlichten. Het interieur is netjes, alleen twee kleine brandgaatjes in de passagiersstoel. De auto rijd heel erg zuinig, en kan in 2010 ook in de youngtimer-verzekering, wat ook weer wat goedkoper is, dus eventueel een goede beginnersauto! Vraagprijs voor de auto is: €900,- of eventueel een erg goed bod! Ik woon in de omgeving Bergen op Zoom (NB) Voor vragen en meer foto's kan je me PM'en Last edited by Down 'n Low : 17-06-2009 at 21:58. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb mogelijk interesse, maar heb je nog wat xtra fotos bijv interieur? is Golf uitgevoerd met toerenteller? is het kanteldak orgineel VW? ik hoor, zie 't wel. Grtn |
|
|||
|
|||
up!
|
|
|||
|
|||
up!
|