|
||||
|
||||
cv op afstand 6n2
heej ,
mijn broer heeft op zijn polo 6n2 origineel cv zitten! nu wilt hij een set met klapsleutel en dus meteen op afstand openen erop! heb een setje gekocht voor hem voor polo 6n2 en 9n nu kom ik niet echt uit de beschrijving , ik moet de blauw witte draad van de cv vinden , weten jullie waar die precies zit??? of iemand ervaring met zon setje erop zetten?? groet Eelco |
|
||||
|
||||
kun je deze set niet gewoon bij de cv pomp plaatsen, of is dit al een electrische cv installatie?
|
||||
|
||||
Het doosje
De gemakkelijkste manier is de centrale doos van de cv te vinden. Normaal gezien aan de passagiers kan onder de benen. Daar zit meestal het doosje van de cv en kan je ook gemakkelijk de draad terug vinden.
Ciao |
|
||||
|
||||
Quote:
er staat in de beschrijving dat ik de blauw witte 180Ohm kabel moet zien te vinden en nog een blauw witte! kan die alleen niet vinden??? weet niemand waar ik die vandaan kan halen?? grtz Eelco |
|
||||
|
||||
Mensen ik kom er niet uit!
heb de 12v aangesloten en de massa! toen de open draad gezocht en aangesloten en de sluit draad aangesloten! , als ik nu op de knop druk hoor je de relais wel in het kastje , maar de deuren gebeurt niets mee! wat doe ik nou verkeerd? heb de draden die onder de linker dorpel lopen gepakt , heb het ook achterin bij de cv pomp geprobeerd , maar is hetzelfde waar zit trouwens het cv kastje dan bij een 6n2?? hoop dat jullie me kunnen helpen?? grtz Eelco |
|
||||
|
||||
niemand??
moet je perse de knippers aangelosten hebben voordat de set het doet? , want nu hoor je alleen het relaisje??? |
|
||||
|
||||
niemand???
|