|
|||
|
|||
Aankooptips Polo GTI 9n bj. 2000
Ik ga morgen ochtend met een collega kijken naar een zwarte polo GTI in Gelderland.
Gaat om deze polo: http://link.marktplaats.nl/303220268 Misschien kent iemand deze auto ? Ook was ik op zoek wat de minpunten waren van de 9n en waar we dus extra op moeten letten morgen. Versnellingsbakken zijn niet de beste weet ik uit ervaring, of dat voor de gti ook geld durf ik dus niet te zeggen. Alvast bedankt voor de moeite |
|
||||
|
||||
is een 6n2 en geen 9n zoals je in je titel geplaatst hebt
versnellingsbakken GTI zijn inderdaad ook niets waard, wij hebben onder de onze een nieuwe gestoken (laten doen bij vw dealer ==> 2300 euro) daarnaast vind ik het behoorlijk wat geld: geen airco, verkeerde voorspoiler onderhangen,... |
|
|||
|
|||
Is inderdaad aardig wat geld maar hij heeft er veel zin in, Welke voorspoiler hoort er onder als ik vragen mag ?
En heb je misschien nog wat meer tips om na te kijken naast de gebruikelijke dingen ? |
|
||||
|
||||
Volgens mij hoort een GTI standaard Xenon en koplampsproeiers te hebben...en de onderspoiler klopt niet nee.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
inderdaad, altijd standaard geleverd met xenon en sproeiers op foto is het onduidelijk welke koplampen er nu inzitten, maar zullen wel de verkeerde zijn voorbumpers is sowieso ook vervangen aangezien hij geen sproeiers meer heeft dus schadevrij zoals in de advertentie staat |
|
|||
|
|||
Die heeft schade gehad idd, voorkant klopt niks van.
|
||||
|
||||
De grille hoort toch ook een rood randje te hebben ??
|
||||
|
||||
Nee,rood randje hoort er niet op...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
auto is verkocht, en niet aan mij hoor ik heb er al een gehad
|
|
|||
|
|||
M'n collega heeft m inderdaad gekocht, persoonlijk had ik het niet gedaan maar goed.
Vent vind ik niet te vertrouwen en lulde 90% van de tijd uit zijn nek. Verkoopt meer VAG spul, persoonlijk zou ik nooit van mijn leven een auto bij hem kopen. owja de koppeling is ondertussen al vervangen van de gti.... |
|
||||
|
||||
beat my advise in the wind....
|
|||
|
|||
Hmm volgens mij adviseerde iedereen hier de polo NIET te kopen en jullie hebben hem toch gehaald wat was het nut dan nog om een thread te openen ? en advies te vragen
|
||||
|
||||
omdat senne zijn collega wilde helpen in het zoeken van een goede polo. hij kreeg hier het advies om deze polo te laten staan. Senne heeft dit verteld tegen zijn collega, maar soms is het lastig om mensen te overtuigen die al een beslissing hebben genomen over een aankoop.
en zoals senne al aanga. de koppeling is al vervangen..