|
|||
|
|||
start problemen
Ik heb een golf 3 td uit 1994 En sinds 2 dagen start probelemen bij koude start.
Hij starte altijd perfect en zo op 1 op andere dag start hij zeer slecht. Gloeilampje brandt wel. Hij starte altijd al slechter als de moter warm was Zou iemand mij kunnen uitleggen wat dit kan zijn Gloeibougie 2 jaar oud Alvast bedankt fransehenkie |
|
||||
|
||||
slingert de krukaspoelie ook of gillen de riemen ook?
|
|||
|
|||
nee maar de startmoter maakt al een tijd een gillend geluid
denk zelf dat hij niet snel genoeg draait en dus de moter moeilijk aanslaat kan dat of niet Fransehenkie |
|
||||
|
||||
Quote:
Van achter een pc, is het altijd moeirlijk om voor dit soort dingen een diagnose te stellen. Laat eens een compressietest doen, en je weet meer over de conditie van de motor zelf. De gloeibougie's zijn het a-merk gloeiers of ?? Maar het zou ook idd aan je startmotor kunnen liggen, bedrading met name de massa. Zijn die nog goed? |
|
|||
|
|||
originiale vw gloeibougie
moter 112000 echte km gelopen bedrading goed startmoter versleten denk ik als ik de sleutel omdraai gilt hij al fransehenkie |
|
|||
|
|||
dan zal ik daar eens naar kijken , of je nokkenas staat een tand verkeerd.
heeft mijn broer gehad met zijn ibiza 110pk , was wel 10sec aant starten voordat ie ratelend aansloeg. gr angeleye |