|
|||
|
|||
Golf 2 ROLKOOI,OLDSKOOL NIEUWE APK 2010
Hierbij bied ik mijn Golf 2 aan:voorzien van:
Rolkooi met Kruis Heldere Koplampen met kruis, Heldere Knipperlichten, Grill met chromen bies, Finishvlag op Dak, Schroefset, Klinken met chromen stripjes, S-pijp achterdemper, Bra op Motorkap, GTI Achterlichten, Smalle Bumpers, 16 Inch Ministaal voorzien van 165-40 banden.. Motorisch 100 %,1.3 Injectie en 5 Bak,209xx gelopen,zeer zuinig Goedkoop in onderhoud ,verzekering en belasting Zeer Nette staat,vind je haast niet in de deze staat.... Leuke golf voor Dagelijks en voor na de Meetings Richtprijs 1999,99 Zonder Rolkooi 1750 Last edited by R.C.G60 : 23-06-2009 at 16:54. |
|
|||
|
|||
idd..van 1992...1 van de laatste hahahhaaa..
|
|
|||
|
|||
Binnenkort met nieuwe APK en schroefset..!!!! Dan is ie weer te koop...Ben opzoek na een cabrio voor dagelijks gebruik..
|
|
||||
|
||||
Waren er nog bijzonderheden voor de APK?
|
|
|||
|
|||
Nope,helemaal..niks...alleen de schroefset die er onder zat was lastig te stellen meer(had nog wel gekunt).maar heb ik er een nieuwe ondergekocht...Vorige eigenaar had de kleine veertjes er ook tussen uitgehaald...qua hoogte scheeld het denk ik nog geen 1 cm...op laagste stand..
|
|
|||
|
|||
waar staat de auto?
en is rolkooi makkelijk te demonteren? hoe lang duurt dat ongeveer? vind die rolkooi wel stoer, maar hij moet er ook snel uit kunnen als er mensen achterin moeten is er nog wat onderhoudshistorie bekend toevallig? |
|
|||
|
|||
Rolkooi kan er zo uit...ziet niet vast gebout of dergelijk,..Er kan nu voor nood gewoon op de achterbank gezeten worden...alleen zit je dan met je hoofd tussen het kruis..maar achterbank is gewoon verder vrij..je kan natuurlijk het kruis verwijderen..dan kun je gewoon normaal zitten...Auto staat in Drenthe..!!! Distributieriem en filters zijn vorig jaar vervangen...
http://www.teamvw-speed.nl/Gallery/...sc_4738copy.jpg http://www.teamvw-speed.nl/Gallery/...sc_4739copy.jpg Last edited by evilnyntje : 20-06-2009 at 15:21. |
|
|||
|
|||
hmm denk er nog even over na. Omdat Drenthe wel erg ver is voor mij en vanwege de prijs die ik toch wat hoog vind voor een mk2 met 2 ton op de teller, hoe netjes ie ook verder mag wezen
|
|
|||
|
|||
Quote:
Met aanschaf van een Nette Golf en alles wat er aan gebeurd is ie echt nie te duur,maar dat merk je vanzelf wel als je een Golffie hebt gevonden en er dingen aan gaat veranderen.. Het valt atijd duurder uit dan je denkt,tel alles maar is op.. |
|
|||
|
|||
Auto is Vandaag weer voorzien van een Nieuwe APK...!!!!! Tevens Nieuwe V-Maxx schroefset eronder..!!!
Last edited by R.C.G60 : 23-06-2009 at 16:43. |
|
|||
|
|||
Quote:
haha ja dat weet ik wel, maar omdat er nog wat dingen aan deze moeten gebeuren om hem HELEMAAL naar mijn smaak te maken wordt deze dan wel erg duur |
|
|||
|
|||
Auto is verkocht,wordt komende zaterdag op gehaald,..
|