|
||||
|
||||
vr6-maniac mk1
heej!
jullie kennen me nog wel van de golf 3 vr6 , die is verkocht zoals jullie weten! veel plezier van gehad , maar er komt volgend jaar iets nieuwers! de einser is mijn daily , heb hem nu sinds december 2007 helemaal origineel gekocht met net 83000km op de teller , origineel met alle onderhoudsboekjes erbij uit het jaar 1981, op een deukje in het zijscherm na is hij superstrak ( zit ondertussen al een ander scherm op ) het is een 1.5 ls automaat , ben er vorige maand nog mee naar zuid-duitsland geweest , 1700km zonder problemen! verder wat aan veranderd zoals : Schroefset Lenso bsx met zwart hart 15" met 175-50-15 banden interieur heb ik geruild met bruin , was namenlijk blauw heldere koplampen/knipperlichten , rode achterlichten klapraampjes xenon kitje / us knippers en nog wat dingen 8) genoeg gelult , hier de foto,s! En op bezoek bij de welbekende ludolfs!! Zo dat was het dan! volgend seizoen dikke wielen en verder zien we wel! , blijft mijn daily , volgend jaar komt er wat bij! grtz Eelco |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit succes ermee
|
|
||||
|
||||
mooi ding
|
|||
|
|||
Nette mk1 man. En vet dat je bij de Ludolfs bent geweest
|
||||
|
||||
Naamgenoot ...
Vette bak man! |
|
|||
|
|||
mooie machine, ben je ook bij de ludolfs delen gaan halen?
mvrg
|
||||
|
||||
vette shit gwn echt bij de ludolfs, geniaal (Y)
xenon ... ?
|
||||
|
||||
Quote:
thnx mensen! idd bij de ludols was wel vet! we gaan een keer terug om ze echt te ontmoeten! misschien een meet houden daar :P idd zit xenon in |