![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://link.marktplaats.nl/285568369
Vind em lichtelijk aan de dure kant ![]() Of zet er dan op zijn minst motorruimte foto's bij. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weet je niet hoe een motor van een 83er gti uitziet?
|
||||
|
||||
![]() je kan er ook het kanaal mee op...
hij heeft een nieuwe schroef. wel een echte blikvanger denk ik ![]() waarom deze auto geen 10.000 euro mag kosten: combi chroom bumpers en grote achterlichten ![]() smoke doorzichtige grote achterlichten ![]() een gewoontjes gts/gti interieur ![]() geen originele lak, en nog een vieze kleur ook ![]() maar goed, voor de rest is hij prachtig!! ik zeg: doen!! ![]() Last edited by 1982kameiX1 : 07-10-2009 at 11:35. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() Tuurlijk wel! Heb er zelf ook een.... Maar of de ruimte nou een zooitje is of niet. Groot verschil. Btw lezen is ook een vak. Weet niet waar jij naar kijkt als je een auto koopt? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dit wou ik ook neertypen na het zien van de advertentie als het nu een volledig origineel gerestaureerde gti was, dan was de prijs nog aanvaardbaar, maar in dit geval ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 10.000 euro is makkelijk neer zetten maar als er allemaal andere dingen opgebouwd zijn. En als er nou bijv. nog een leertje in zat. Maar deze "nieuwe"bekleding ziet er niet uit
|
|
||||
|
||||
![]() Maar het is wel een 5 deurs
![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik vind het een mooi karretje, kleur is super...
vraagprijs...... tja...... hij wil m zeker niet kwijt ![]() |
|
|||
|
|||
![]() en dan nog rijklaarmaak kosten, die man is gek,,,
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja als ik hem van de vrouw ook moet verkopen ........ en er eingelijk niet vanaf wil zou ik dit er ook zeker voor vragen ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |