|
|||
|
|||
polo 1 f toch maar zelf houden
toch maar niet de deur uit (sorry )
onderhouden bij kamsteeg tot 2000 verders gewoon zn beurtjes gehad 49997km ziet er van binnen als nieuw uit bodem keihard op de lak hier en daar een klein plekje maar geen echte roest loopt als een zonnetje licht motortje met 4 bak rijd verders super laatste keren zo door de apk nu ook zo weer maar hij loopt nog tot feb wou er een dikke bak van maken maar door gezin en zaak echt geen tijd vraagprijs 1500 euro perfecte nette oldtimer niks aan gerommeld zeldzame polo lx stuur maar een prive bericht als je intresse heb
VW POLO 1f 1981 project VW Touran familie cross VW POLO GTI 6r 2011 WIT is nu de daily Last edited by 2sneaky bora : 30-06-2009 at 17:47. |
|
||||
|
||||
Leuke kar, is overigens een 1"F" (facelift-model). Ziet er nog netjes uit?!
Ik zal 'm ook ff linken op het Poloforum
|
||||
|
||||
Volgens mij zijn bijna alle '81 -er polo's in LX uitvoering (nog even alle polo 1f jes de deur uit voordat de polo2 op de markt kwam?)
Erg leuk ding, ik ben sowieso fan van witte polo's. Gave basis om wat leuks mee te doen.
|
|||
|
|||
Zonde om te verbouwen, lekker origineel laten, er zijn al veel te veel Polo's opgeleukt.
|
|
||||
|
||||
Dit ervan maken:
|
|||
|
|||
ik heb besloten om hem zelf te houden
en met verbouwen bedoelde ik alleen zakken en dikke wielen eronder en heel misschien ooit een iets snellere motor nu ff kijken hoe ik m hier weer weg haal ik verander de tekst wel ff