|
||||
|
||||
Passat mk1 oranje voor onderdelen ! USA Chrome etc...
Voor mijn vader te koop:
Helaas wegens tijdgebrek en wijziging van de hobby-plannen te koop voor onderdelen: Passat type 1 oranje geen kenteken meer aanwezig (ligt wel 1 kentekenplaat in, schijnt een slapend kenteken te hebben maar hoe dit precies zit is mij niet geheel duidelijk) Er zit een motor in, heeft voor 4 jaar terug gelopen (dacht een 1,6) maar staat nu dus al lang zo stil. Last edited by Marcel_VW : 17-09-2009 at 14:10. |
|
||||
|
||||
Waar staat de auto?
|
|
||||
|
||||
Wanneer ik de MP-link aanklik zie ik toch echt duidelijk een plaatsnaam hoor..
|
||||
|
||||
Ik kom zelf uit etten (omgeving doetinchem), auto staat momenteel in een stalling in de omgeving.
|
|
||||
|
||||
Up
|
|
||||
|
||||
moet weg !!!!
|
|
||||
|
||||
Wil je de onderste lijst om de grille ook los verkopen, heb vanmiddag net zo'n passat gekoch met al het chroom in nette staat behalve van die lijst.
|
|||
|
|||
zitten de koplampen en het interieur er ook nog bij?, of missen er een heleboel onderdelen?
|
||||
|
||||
Quote:
Zou je het kenteken eens kunnen/willen vermelden? Mochten mensen vragen hebben over het hoe weer terugkrijgen van een slapend kenteken kan ik tips geven, mijn scirocco was ook slapend, zonder papieren en kenteken, maar is geen enkel punt om alles weer terug te krijgen zo lang het kenteken niet is vernietigd. Verder: leuke project auto! als ik ruimte had.....
|
||||
|
||||
Quote:
interieur zit erin, koplampen zijn beide gesneuveld. Kenteken kan ik zo niet vermelden, dan zal de auto eerst uit de stalling moeten zijn, heb er ook geen fotootje van. Mocht er onvoldoende animo zijn voor de auto in geheel dan overwegen we het karkas naar de oud-ijzer boer te doen en het chroomwerk etc. los te verkopen. |
|
||||
|
||||
UP - kans wordt steeds groter dat 'ie in onderdelen gaat
|
|
||||
|
||||
Als er bruin kunstleren bekleding in zit heb ik grote interesse in de voorstoelen?!
|
||||
|
||||
Als het interieur netjes is zou ik er graag een 2e optie op willen en heb zoiezo interesse in een deel van het chroomwerk en misschien het linker voorspatbord+motorkap, maar dat moet ik eerst beter bekijken bij mijn eigen
edit, heb ook nog wel interesse in je dasboard mits deze zonder scheuren is
Last edited by Ritske : 18-06-2009 at 21:46. |
|
||||
|
||||
dash zelf is niet bruikbaar, zitten inderdaad de bekende warmte scheuren. Interieur is zowieso erg stoffig/vies en is gewoon stof. Maar de auto gaat definitief in onderdelen, zodra deze bij huis is en we hebben kunnen inventariseren wat er nog goed/netjes is maak ik een nieuw topic aan !
|