|
||||
|
||||
Gezocht: stoffen velg-hoes/netje...???
Gezocht: stoffen velg-hoes/netje...???
Wie weet waar ik deze stoffen velg-hoes/netje eventueel kan krijgen...??? Af en toe zie je ze wel op een nieuwe set velgen gemonteerd zitten.... Ik neem aan dat ze in verschillende grootte te verkrijgen zijn....! |
|
||||
|
||||
Heb net via cleanede.be iemand gevonden die wel duizend van deze dingen heeft liggen nieuw.....
zwart of wit of met opdruk.....ideaal en heb er net een paar besteld.... |
|
||||
|
||||
Na het openen van dit topic ben ik binnen een paar minuten door menig personen benaderd en ben al voorzien via cleaned.be.....
Bij deze bedankt voor de rest van de reacties/mails/pm/pb En christiaan je hebt PB |
|
|||
|
|||
Voor mensen die ook iets soortgelijks willen hebben, ik gebruik al een tijdje haarnetjes. ik weet niet waar je ze kunt bestellen, maar google weet dat vast wel Ik heb ze van mijn werk. tot 16 inch past gemakkelijk, 17 inch denk ik ook nog wel.
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
||||
|
||||
al mijn velgen zitten in oude t-shirts... is ook lekker makkelijk dragen..
|
||||
|
||||
Zo'n dikke balg heb ik helaas niet...
|