|
||||
|
||||
tour tocht met bejaarden in golf cabrio friesland.
Ik ben op zoek naar golf cabrio liefhebbers die wel een dag je met bejaarden uit een verpleegtehuis een tour tocht willen rijden.
ik heb dit vorig jaar zelf gedaan , maar het animo van de bejaarden was zo groot , dat ik op een zaterdag maar met 4 bejaarden een stukje kon rijden. ik ben dus op zoek naar mensen met een golf cabrio type maakt niet uit , die in augustus 2010 op een zaterdag een tocht willen rijden . start punt is in Heerenveen . Als ik genoeg golf cabrio's bij elkaar kan krijgen 10 stuks of zo dan ga ik dit organiseren bij de bejaarden animo genoeg. bent u beried mee te doen mail me dan even (e-koning@orange.nl) graag met uw telefoonnummer. Ik zal dan zorgen dat er een mooie route word gereden door Friesland van ongeveer 80 Km . Dan nog hopen dat het mooi weer is zodat we open kunnen rijden. |
|
|||
|
|||
ik kom wel kijken, lijkt me wel mooi al die oudjes in die dakloze stuiterbakken
|
||||
|
||||
Mag natuurlijk ook WV kever cabrio zijn , naar mijn weten zijn er geen Jetta cabrio's ander had je ook mee kunnen rijden , dus je kan komen kijken.
|
|
||||
|
||||
Je kan deze advertentie beter plaatsen op www.golfcabrio.com
Daar wordt een soortgelijke actie georganiseerd voor jongeren.
|
||||
|
||||
Kan je dit niet beter plaatsen onder meeting?
Je zit nu in de sectie meeting verslagen.. |
|
||||
|
||||
verplaatst
|