|
||||
|
||||
probleempje met blower
de mk3 van een maatje van me heeft een probleem.
de blower word niet warm en blaast matig. alledrie de standen werken (zit iig duidelijk verschil in) dus lijkt me niet de weerstand. heb de motor open gehad en hij spint als een poesje maar zuigt eigenlijk niks aan. (net of hij de verkeerde kant opdraait) ik dacht in eerste instantie dat hij verstopt zou zitten, maar dat ding is schoner dan uit de fabriek. iemand ideeen?? hij rijd nu rond met een "ontwasemingshanddoek"....
|
||||
|
||||
Hoe is het in de rechterhoek bij het kachelfilter? zit die niet verstopt of vol met zooi? Werkt de bediening verder ook goed?
|
||||
|
||||
dat zeg ik, schoner dan uit de fabriek. en alles werkt. (lijkt te werken) standen zijn duidelijk aanwezig. ik dacht ook van oh dat is snel opgelost maar ik snap er niks van.
|
||||
|
||||
Sorry foutje van mij zag namelijk alleen de motor staan. dan durf ik het verder niet te zeggen, zelf nooit mee gemaakt
|
|||
|
|||
Kijk even of de knop van de verwarming de klep ook daadwerkelijk bedient. Vaak schiet de kabel achter het bedieningspaneeltje los en dan krijg je dit soort problemen.
|
|
||||
|
||||
das een goeie... maar als de klep blijft hangen hoor je hem dan wel duidelijk in een andere stand schieten als je de knop draait?
en hoe check ik dit? moet het paneel eraf of alleen de knop? (das gewoon trekken bij een mk3 toch?)
|
||||
|
||||
Quote:
Normaal gezien hoor je ze wel van bewegen, dus dat kun je controleren. Kan echter ook zijn dat het schuim dat er op zit versleten is. Bij een mk2 is dat tenminste zo, en dan hou je een metalen klep over die aan de randen niet luchtdicht is, en drie grote gaten in het midden heeft. Dan kun je kleppen schuiven zoveel je wilt...