|
|||
|
|||
schroef set monteren
Ik heb zondag bij black devil mijn supersport schroefsetje opgehaalt, maar nou had hij het erover dat het slim is om gelijk je toplagers te vervangen. Dat was alleen bij de voorkant (volgens mij), dus nou is mijn vraag: wat voor lagers of rubbers moet ik kopen als ik niks over wil zetten van mijn oude schokdempers. (heb de zoekfunctie gebruikt maar kan niks vinden )
Bij voorbaat dank Groeten Jasper |
|
||||
|
||||
Eigenlijk heel simpel.
Als je boven je 2x M8 moeten los draait, en onder maak je het fussestuk los. Dan pak je de hele veerpoot eronder vandaan. Dan zie je vanzelf het toplager, die je idd het beste maar kunt vervangen door nieuwen. Onderdeel 171-412-329 A kosten 63Euro perstuk..
|
|||
|
|||
het is wijs om ff rond te bellen voor dat lager !!
moest bij de fugo (auto materiale boer in gouda) 46 eurie kosten en daarna ff golfparts (golf sjop in stolwijk) en daar moest het zelfde lager 29 eurie kosten !? suc6 met het monteren !!!! gr. Martijn |
|
|||
|
|||
bedankt voor de reacties maar moet ik achter ook nog rubbers of andere lagers hebben voor achter
|
|
||||
|
||||
Quote:
Let wel op dat er FEBI dat is de leverancier van VW, er is ook veel imitatie bagger! Andere rubbers heb je niet nodig, zitten in de schroefset.
|
||||
|
||||
ik rij met monroe lagers, zitten industrielagers in, stuurt veel directer dan bagger lagers en gaan langer mee. te koop bij brezan,lasaulec en nog meer van dat soort gasten.
|
|||
|
|||
Quote:
heb je ook enig idee wat die moeten kosten ??? |
|
||||
|
||||
Toevallig werk ik bij Brezan !
*Febi lager (dus gewoon Ori VW maar dan met et logotje eraf gehaald) nmr. 07359 €24,05 bruto ex. p/stuk. *Monroe lager nmr. MK070 €52,10 bruto ex. p/stuk. Ik kan ze je goedkoper leveren, maar dan moet je ff Pm sturen! |
|
||||
|
||||
monroe is gewoon top. kost wel wat maar ben je zo vergeten is echt de investering waard.
je kent het gezegde : goedkoop is duurkoop.
|
|||
|
|||
Bedankt voor alle reacties ik ga binnenkort is effe langs bij de plaatselijke brezan (moroder bedankt voor je aanbod maar waarschijnlijk met het opsturen mee net zo duur) Voor monroe lagers want voor mijn golfje wil ik natuurlijk wel het beste
Groeten Jasper |
|
||||
|
||||
Quote:
Je mag altijd vragen or . Mja is natuurlijk ook een idee, in de buurt ff de brezan opzoeken . |
|
|||
|
|||
Jasper,
je hebt ze dus binnen, kan die eindelijk naar moeder aarde toe Over die lagers zeg maar wat je wil hebben en waar, heb bij Brezan en VW mijn contacten (lees:korting ) Ik hoor je wel Groeten, John PS had je moeten bellen van het weekend maar was er ni van gekomen, maar weet ook de naam van het bedrijf niet, zal het straks gelijk informeren voor je, en ik heb ook nog flink wat schuurpapier nodig |
|
||||
|
||||
Wat moet je nou allemaal hebben, mijn onderdelenprogramma is een beetje onduidelijk...
Ik wil straks mijn nieuwe verlagingssetje met allemaal nieuw spul monteren. Ik heb dan toch genoeg aan de toplagers, bumpstops en een zooitje boutjes, moertjes en ringetjes? Ik zie namelijk ook adapterringen of zo in de onderdelenlijst... En voor achteren hoef ik alleen maar die lagerringen te halen, of kan ik daar beter nog meer spul vernieuwen? |