|
||||
|
||||
Project VW bora
Gister zijn we begonnen met het verlengen van de motorkap van mijn vw bora de verlenger moest een beetje worden aangepast maar voor de rest past het goed.
hier de foto,s Ben ook bezig geweest met de motorruimte Nieuwe stabilisator stang (golf2) Nieuwe aanzuigbuis Nieuwe afdekkapjes tbv van de veerschotels Foto,sssssss Last edited by Richard Black B : 04-06-2009 at 16:53. |
|
||||
|
||||
netjes Ries
|
||||
|
||||
Ziet er zeer netjes uit!!
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reacties super!!
Vandaag weer bezig geweest en de kap is bijna zo goed als klaar en dan kan de kap naar spuiter!! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
super ries... heb ook leuke velgen gezien voor je 18 inch 3 delig -->vraagprijs 500
|
||||
|
||||
Neem aan dat die verlenger over de hele breedte is afgelast?Proplassen en de rest dichtsmeren blijft niet lang mooi iig...
Maar staat wel erg netjes zo,subtiel en voor een leek niet eens anders dan origineel
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Quote:
het is idd over de hele breedte afgelast anders komt het met de tijd idd terug en dat zou zonde zijn! Bedankt voor de leuke reaktie |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat klinkt goed kun je wat meer info geven over de PM |
|
||||
|
||||
Ziet er erg netjes uit!!
|
|
||||
|
||||
netjes!
|
|
||||
|
||||
strak werk!
|
|
|||
|
|||
Zier goed uit, die hele bora trouwens
|
||||
|
||||
heb je ook meer foto's van die 406 coupé op de achtergond?
(Bertone?) |
|
||||
|
||||
Dankje wel mannen!!
@1982kameiX1 De peugeot kan ik hier toch niet posten tussen de vw,s??
|
||||
|
||||
Quote:
tuurlijk wel! (anders zet je ze in het car-cafe, en dan post je hier de link.) |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij staat er tussen 1982kameiX1 http://volksforum.com/forum/showthr...8534#post688534
|
||||
|
||||
wijs,
ja, had hem al gezien, lachen ding. nu gaan we hier weer verder over jouw BoraBora. |
|
|||
|
|||
ziet er goed uit
is het gewoon een standard verlenger?? ik wou het eerst bij mijn bora ook doen maar ik heb gekozen voor alleen het halve maand dichtlassen |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit.
maar hoe heb je het opgeloste met open maken van je klep wat heb je met het schuvertje gedaan die er uit komt als je de kap open wil maken? ik hoor het wel Last edited by VWFARMER : 27-03-2009 at 10:57. |