|
|||
|
|||
Domi,s Golf G60 (fotoshootje)
Vanmorgen even wat foto,s gemaakt van de Golf GTI-G60 PG 160pK 225NM
Had dat al een tijdje niet meer gedaan. Ook heb ik de rood/wit NIET heldere achterlichten en witte front knippers gemonteerd. Even kijken hoe het staat. Helaas was het niet al te mooi weer Maar ze zijn wel redelijk gelukt dacht ik zelf. Heb de auto niet gepoetst ofzo maar zo uit het hok getrokken. Dus de bumpers zijn niet echt mooi diep zwart. Ach ja, Ik had even niks te doen Golf staat inmiddels alweer binnen Op foto,s is een auto altijd super mooi. Maar mijn G60 heeft ook wel een beetje gebruikerssporen hoor. Gelukkig wel minimaal Geniet maar even van een (bijna) originele Golf GTI-G60 16mrt 2009 Even wat verandert. originele verlichting er weer in, Uitlaatje even van zolder gehaald. Richtinaanwijzer hendel gewijzigt Vond op zolder ook nog een leren stuur. Is netter dan die ik nu in de G60 heb. Even omzetten dus Vanavond de originele Einddemper even netjes gemaakt. Het is van RVS/edelmetaal. Even snel de pijpjes laten glimmen. Morgen wordt hij weer gemonteerd. Vandaag de originele einddemper gemonteerd. Moest even buiten op de grond Ach , het was mooi weer vandaag. Last edited by Domi : 17-03-2009 at 16:58. |
|
||||
|
||||
Blijft een mooie originele g60(ori achterlichten er wel weer terug inzetten he :P ). Ook in rl is het mooie auto om te zien
|
|||
|
|||
zeker mooi!
zou idd de originele achterlichten terugzetten zoals ritske zegt. die uitlaat, is die origineel op een G60? |
|
|||
|
|||
Originele achterlichten en knippers zitten er al weer in.
De einddemper is niet origineel. Maar de originele VAG einddemper ligt hier op zolder |
|
||||
|
||||
Niet zo slim om het bordje in het zicht te laten waar je hem gestalt heb
|
|||
|
|||
Quote:
Want????? Als ie weg is dan weet ik waar hij is Last edited by Domi : 16-03-2009 at 08:59. |
|
||||
|
||||
Mooi spul
|
|
|||
|
|||
mooie mk2gti g60 domi mooi orgineel.
|
||||
|
||||
Nee niks
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
vind er geen reet aan, sorry.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Tja, wat zal ik hierop zeggen. Je hebt echte liefhebbers en................................ Last edited by Domi : 15-03-2009 at 18:48. |
|
||||
|
||||
lekker origineel maken/houden super!!!
zo zie je ze niet vaak meer
|
||||
|
||||
Ziet er nog geweldig mooi uit Domi, lekker houden zo.
Zo Origineel zijn ze gewoon het allermooist
|
||||
|
||||
dus jij wou zeggen dat ik geen liefhebber ben???
Hahah nee zonder dolle. ik vind het een mooie auto maar vind het verder helemaal niks. als hem in het echt zou zien. kan ik er misschien uren naar kijken, maar zo op de foto vind ik het net een folderplaatje(kun je opnemen als een compliment ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Super mooie G60 man, echt netjes!!
|
|||
|
|||
Quote:
Misschien mis jij de complete auto-style catalogus wel Toch bedankt voor het compliment |
|
||||
|
||||
Idd achterlichten eruit en die knalpijp de kliko in, dan is het een mooie originele G60. Ziet er verder goed uit
|
|||
|
|||
Haha gelukkig is het geen brulpijp die extreem lawaai maakt. Integendeel zelfs. je hoort hem niet eens.
Alleen als je even lekker doortrekt dan hoor je hem lekker blazen maar niet brullen. Daarom zit ie er nog onder omdat ik het zo,n super geluid vind. Maar voor volledig origineel moet ie er eigenlijk onder weg. |
|
|||
|
|||
Quote:
zeg dan niks... @Domi anders gewoon eindpijpjes omzetten. houd je wel dat lekkere geluid |