|
||||
|
||||
vet stuur in mijn vr6
Ik heb sinds vanavond een erg vet stuur in mijn vr6 zitten. Heb namelijk vandaag een origineel leren stuur in perfecte staat gekocht en gemonteerd, deze moest dus even goed in het vet gezet worden Hij is te vet om aan te pakken nu maar goed hij staat nu een paar dagen stil en nu kan het goed intrekken. Vooral de sticksels moeten goed soepel blijven
Ook heb ik een in nieuwstaat zijnde leren handremhendel geplaatst en de juiste lichtschakelaar Komende week nieuwe banden onder de nieuwe velgen en dan is het plaatje compleet.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ja ik weet het, maar mijn camera werkte niet echt mee zonder stroom in de baterijen. Als het goed is komen er komend weekend weer andere foto bij in "mijn vr6 foto's" Topic.
Ook van mijn nieuwe grill, met speciaal gemaakt embleem
|
|||
|
|||
Wat voor vet gebruik je daar voor?
|
||||
|
||||
ik heb blanke ledervet daarvoor. Ik heb elephant leather preserver. Ik heb het gehaald bij koning in veendam. Dacht van daar weten ze vast het beste wat je kunt gebruiken daarvoor. Had het gekocht toen ik mijn leren interieur gehaald had. Die heb ik er 2 keer mee gedaan toen het uit de auto was, kon alles even lekker intrekken.
Echt super spul
|
||||
|
||||