|
||||
|
||||
golf 2 1.6 bj 87 automaat
Ik heb een golf 2 te koop.
Het is een 1.6 benzine automaat. Kleur (politie) blauw Vervaldatum apk 29-04-2010. De kilometer stand is 75307. Ik rijd hem nu een maand of 2 en heb hem gekocht omdat ik met mijn 16v problemen had en ik toch een auto moest hebben om op mijn werk te komen, maar nu heb ik er een gti bijgekocht en nu word mijn wagen park te groot dus daarom deze verkoop. De auto rijd super en de automaat is nog niet zo lang geleden gereviseerd . Dit heb ik mee gekregen van de vorige eigenaar die ook een maat van me is. De waterpomp is ook vervangen en de dynamo ziet er ook nog vrij nieuw uit. De achterdemper is vervangen voor de keuring. De auto heeft ook een trekhaak. De auto is in nette staat maar heeft wel zn krasjes en deukjes. Hij is meteen goed gekeurd hoefde niks te vervangen dus dat zegt ook wat. De auto is nog helemaal in oude staat wat betreft achterlichten grill bumpers en kapjes. Ik heb er wel achter gordels in gezet ivm de kinderen. Ook heb ik er een setje borbet velgen onder gezet met goede banden. Het interieur is ook nog in nette staat alleen zijn er 2 andere voorstoelen in gezet. (Ik had voor de mooiigheid de kap van de radiateur nog wel even zwart mogen spuiten ) Maar genoeg gezeverd tijd voor een paar foto's Oh ja de prijs die ik voor de auto wil hebben is 750 euro gr menne En een foto van mn wagen park op het moment
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 17-05-2009 at 15:21. |
|
||||
|
||||
niemand die een goede semi-oldtimer zoekt
|
||||
|
||||
jongens de prijs die er bij staat is een vraagprijs dus doe een bod en misschien komen we er wel uit.
|
||||
|
||||
skup
|
||||
|
||||
upppp!!!
|
||||
|
||||
uuppppp met prijsverlaging nu 750 euro
"de cursus omgaan met teleurstellingen gaat vandaag helaas niet door" Last edited by redbull : 17-05-2009 at 15:28. |
|
||||
|
||||
doe maar een goed bod jongens misschien komen we er uit.
|
||||
|
||||
ivm lek spruitstuk een drastische prijsverlaging.
heb geen tijd en zin om het te maken,dus voor de handige hobbyist. prijs met standaart wielen 450 euro. prijs met borbet wielen 550 euro. auto rijd verder super dus doe je winstvoordeel
|
||||
|
||||
mag een
auto is vandaag van eigenaar verwisseld.