|
||||
|
||||
M.I.V.W 2008 hulp gezocht...... GEVONDEN!!
Het beruchte moment, een bruikbaar kenteken, wie helpt uit te zoeken wie deze mensen zijn.
Ze waren helaas net voor de prijs uitreiking vertrokken. We willen hen nog een keer in het zonnetje zetten. Stuur me een pm als iemand een adres heeft. Mvg Emiel |
|
||||
|
||||
Ja, dat waren helden
De echte oldskool! Gewoon met je 80 jaar en je volledig originele Golf de hele dag op een meeting staan. Hulde! Kan je verder niet helpen, sorry |
|
||||
|
||||
Ik weet alleen dat ze helemaal uit friesland kwamen
|
|
||||
|
||||
Ik vond die stoeltjes ook zo gaaf, echt van die opa en oma kleurstijlen. Vermoedelijk nog ouder dan de wagen, mensen zelf
|
|
|||
|
|||
Ik ga ff contact zoeken met de gene die de thuiskomer er onder heb gezet
|
||||
|
||||
dat is wel jammer... heb nog even met ze staan praten
Echt vet, op je ouwe dag nog op een meeting zitten
|
||||
|
||||
Volgend jaar verdienen deze mensen een ereplaats. Omaatje heeft voor mij ruim 20 minuten in de rij gestaan bij de patatkraam voor 1 glaasje Cola.
|
||||
|
||||
Quote:
Onder het motto het oude moet eerst op? |
|
||||
|
||||
Ja echt super!!! keurig golfje trouwens...
|
||||
|
||||
Echt heel cool dat deze mensen/ auto er waren/was!!
|
||||
|
||||
RESPECT!!!
Zo zit ik er met mn vrouwtje over 50jaar ook! (als er dan nog VW-meetings zijn...... ) |
|
||||
|
||||
Quote:
Gezien de benzine prijzenzal dat tegen die tijd een online meeting geworden zijn. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook nog gesproken met de beste man en hij vertelde dat hij vaker naar oldtimer meetings ging samen met een vriend van hem met een mercedes.
Deze beste man was overleden dus nu ging hij maar samen met zijn meisie zoals hij dat noemde Niemand enige info?? Iemand bij de politie of RDW die effe stiekum kan kijken |
|
||||
|
||||
Ik weet dat de man nog een tijdje met de eigenaar van de rode Golf 1 heeft staan spreken die voor de hallen tussen de standjes stond.
Golfje viel best op met de witte GTI strepen over de zijkant. Misschien dat die man nog wat meer kan vertellen...
|
||||
|
||||
das een engelsman toch?
|
||||
|
||||
heb ook ff met de waanzinnige toffe oudjes gebabbeld,
ze hadden het in de telegraaf gelezen, over mivw. we hebben ze ook het adres van het volksforum gegeven. laten we maar hopen dat ze een pc hebben. (OPA&OMA LAAT WAT VAN JE HOREN).... |
|
||||
|
||||
Quote:
Over 50 jaar rijden we op water toch! Effe ander motortje inbouwen tankje vol spa en karre maar. HAHAHA |
|
||||
|
||||
tof een dikke gepolijste waterpomp onder de kap
|
|
||||
|
||||
Weet Alberto het niet die kent bijna iedereen met een vw!!!
|
|||
|
|||
Heb ik hier niet eens iets gelezen om de RDW te bellen met het verhaal van de gevonden kentekenplaat? Lijkt me anders te proberen..
Of kan Hajee of iemand dat niet nazoeken. Bij de RDW zijn neem ik aan ook de eigenaren van voertuigen bekend.. |