|
||||
|
||||
jettautomaat update!
hallo allemaal,
ik ben Wouter, kom uit Alkmaar ben 21jaar. heb al meerdere auto's gehad, een jetta 2weken de rest japans. heb sinds een paar dagen een licht gouwe jetta 1.6 automaat van '88. met onderhouds boekjes alles erbij! hij is van 1988 tot 2007 dealer onderhouden! en staat 120.000 op de teller! aantal 'opties' aan de auto. -nooit in gerookt! -een gordel achterin(is orgineel) -auto was volledig orgineel, is zelfs nog nooit een reserve wiel gemonteerd! wat ik tot nu toe heb gedaan. -luxe middeconsole -verlaagd met veren(komt volgende week een schroefset onder) -gele bollen -rechter spiegel eraf, de oudere mensen hadden er een spiegel opgezet maar hoorde niet dus heb nu weer een OEM afdekplaatje erop gezet. wat ik nog ga doen -andere wielen(heb ik al liggen op MIVW zien julie 't wel) -schroefset -in de bijrijderskant zit een klein deukje die ik er nog uit wil. hier paar foto's. eigste minpuntje in 't interieur, kleine instapschade. dit was 't even voor nu, de rest zien julie wel op MIVW
wie mooi wilt zijn moet pijnlijden, wie laag wilt zijn moet omrijden Last edited by redjetta : 01-07-2009 at 09:10. |
|
||||
|
||||
Skôn, als je ooit chrome biesjes op de bumpers wilt heb ik wel interesse in een ruil
|
|||
|
|||
mooie jetta hoor! veel plezier ermee.
|
|
||||
|
||||
Quote:
haha nee de bumpers blijven, wil ehm helemaal goud met zwart en niks glimmend..alleen paar dikke glimmende wielen bumpers zijn ook nog van zichzelf mooi zwart! en niet in bumper/bandenzwart gezet! ook de rubbers langs 't dak zijn nog moi zwart(stond altijd onder een afdakje/carpoort)
|
||||
|
||||
Mooie basis
|
||||
|
||||
he broeder
nette jetta man! echte ouwe lullen kar..maar een showkar in wording |
|
|||
|
|||
Die jetta ziet er ook nog super strak uit lijkt wel nieuw
veel plezier er mee! |
|
||||
|
||||
Leuk ding man!
|
|
||||
|
||||
vandaag ff de voor remmerij vernieuwd(blokken+schijven)
en was nog ff op de sloop, kwam ik een OEM armrest tegen!! ding is gewoon in nieuwstaat, ben der echt super blij mee! ook vanmiddag een schroefsetje besteld..
|
||||
|
||||
leuke jetta valt echt wel iets moois van te maken vooral in zo'n staat
|
||||
|
||||
gister kwam me schroefset binne en gelijk eronder gezet en ook de wielen.
pic's.
|
||||
|
||||
heel dik hoor, in het echt nog mooier
misschien alleen nog een "oude" grill erin? |
|
||||
|
||||
Quote:
hmm moet ff kijken.. die gele bollen gaan er iig uit! komen gewoon weer 'witte' bollen in en de voor knippers laten branden en knipperen.
|
||||
|
||||
Quote:
haha malle, die 2 kleine tegels zijn alleen dat ik ehm erop kan rijden en kan opkrikken
|
||||
|
||||
Quote:
waarzo gaan julie klussen dan ?
|
||||
|
||||
ZO dat is wel een hele mooie verandering.Netjes hoor.
|
|
||||
|
||||
Welkom hier en ziet er goed uit zo verlaagd!!