|
||||
|
||||
golf 2 turbo intercooler (gtd)
te koop wegens overcompleet
mooie golf 2 turbo intercooler voorzien van de volgende opties: abs stuurbekrachtiging open dak xenon verlichting donkere heldere koplampen met kruis zwart plastic delen zwart gespoten zodat het niet dof word en mooi zwart blijft. uitsparing van de uitlaat en sleepoog dicht gemaakt. verlaagd doormiddel van een FK schroefset borbet velgen in de maten 7.5j voor en 9j achter met goede banden interieur heel netjes en voorzien van orginele vw turbodruk meter km stand 221... km NAP foto's van de restauratie hebben staan hier wel ergens op de site (bij sikke-aant) maar ik heb er ook nog een hele reportage van het spuitwerk erbij. deze auto is moet je gewoon zien en rijd super. vraagprijs 2450,- euro voor foto's even mailen want ik krijg er geen foto's bij Last edited by Gerjo : 26-04-2009 at 12:28. |
|
||||
|
||||
Dit is indd een zeer nette auto en hij rijd ook super!!!
Het is indd zoals gerjo zecht, deze auto moet je gewoon zien want hij is gewoon perfect, zeer strak en zeer mooi in de verf. Deze is toen heel serieus aangepakt!!! Dit is de link naar het hele topic over de GTD: GTD project topic hier een paar foto`s:
Mijn caddy type 1 pompvertuiver TDI project topic Mijn 85er golf 2 GTD daily topic 58er Spijlbus project topic Last edited by sikke aant : 26-04-2009 at 12:13. |
|
||||
|
||||
dank je voor de foto's sikke-aant
|
|
||||
|
||||
1990 ?
|
|
||||
|
||||
vraagprijs nu 2150 euro
|
|
||||
|
||||
eventueel inruil mogelijk
|
|
|||
|
|||
Waar staat de auto?
|
|
||||
|
||||
Quote:
de auto staat in den ham (overijssel) |
|
||||
|
||||
prijsverlaging 1950 euro
als ik hem binnen 2 weken nog niet heb verkocht, moet hij jammer genoeg op marktplaats |
|
||||
|
||||
upje
|
|
|||
|
|||
wat wil je zoal eventueel inruilen??
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog wel een Mercedes 190E in teruilen een hele nette van 1988?
als je intressen hebt pb dan maar even |
|
||||
|
||||
Quote:
wat heb je in te ruilen? |
|
||||
|
||||
up