|
|||
|
|||
Inruil leren interieur Golf 2 - waardige deal?
Ik kan een leren interieur (stoelen + achterbank + deurpanelen) van iemand voor 200 euro overnemen, maar wel met daarbij inruil van mijn huidige interieur. Kan iemand zijn mening geven of dit leren interieur dat geld (200 euro + inruil van m'n huidige interieur) dat waard lijkt?
Leren interieur waar het om gaat: Zoals je ziet heeft het interieur ook een nadeel: er zit een scheurtje in het leer van het linker deurpaneel. Voor de rest is het nog gaaf en die paar flitsvlekken komen door de camera. ---- Dit is mijn huidige interieur, die ik dus voor dat leren interieur (+ 200 euro bijleggen) kan inruilen: Nadeel van mijn interieur, is dat ik een klein brandgaatje in de bestuurdersstoel heb en een klein scheurtje in het bovenste gedeelte van het rechter achterpaneel. Maar bij deze dus de vraag aan jullie of jullie dit een waardige deal vinden? Dus mijn interieur ruilen voor dat leren interieur + 200 euro bijleggen van mijn kant? Last edited by KJ-Golf : 24-05-2009 at 23:07. |
|
|||
|
|||
zo op de foto te zien is het niet echt leer. Volgens mij is dit skayleer of niet??
|
|
||||
|
||||
is het echt leer? lijkt vinyl..
heel duur is het niet. je eigen velours is misschien 50-75 waard,... dus zoek een gelijkwaardig int. voor 250 en kijk wat je daarvoor krijgt..
|
|||
|
|||
Ik twijfel eigenlijk ook of het echt leer is.. Lijkt inderdaad anders, maar ja..
Quote:
Hoe bedoel je dat precies? Een gelijkwaardig interieur als welk interieur? Degene van dit "leren" interieur gaat zijn Golf verkopen, dus vandaar de ruil. Anders zou deze zonder interieur komen te zitten. |
|
||||
|
||||
nee ik bedoel, kijk wat je voor 250 kunt kopen op MP en ebay enzo..
|
|||
|
|||
dat is vinyl en geen leer
|
|
||||
|
||||
ik zou het niet doen..
maar ja, volksforum, 10.000 leden, 20.000 meningen |
|
||||
|
||||
Niet doen, is geen leer
|
|
|||
|
|||
Ik heb eigenlijk inderdaad liever een echt leren interieur, dus ook met de dikke wangen. Ik denk dat als ik deze nep-leren over zal nemen, dat ik dan op den duur toch weer een andere achterbank wil nemen... en andere stoelen... beetje zonde dan denk ik van het geld.
|
|
|||
|
|||
ik zou het persoonlijk niet doen heb er ook aan zitten denken maar nadelen vind ik:
als het geen kuipstoelen zijn zoals deze, bij 1 snelle linker bocht schuif je zo naar je bij rijders stoel in de zomer word het extreem heet vaak na een tijdje gaat het eruit zien als vuilniszakken leer.... zou liever opzoek gaan naar bijv een edition of recaro interieur maar das persoonlijk |
|
|||
|
|||
Ik zou het ook niet doen op mp heb je ook mooi spul meestal vragen ze er mee voor. zelf ook al naar gekeken maar dan heb je ook wat.
|
|
||||
|
||||
Ik sluit me bij de rest aan, is skay-leer, zo te zien, en die deurpanelen lijken van een basis-uitvoering? Erg over-priced, als je het mij vraagt.
|
||||
|
||||
Is geen waardige deal!
|
|
|||
|
|||
Bedankt allemaal voor de reacties. Heb de beste man ook al laten weten dat ik er van af zie.
@ neef m: Recaro vind ik ook erg vet, maar toch blijf ik een echt zwart leren interieur (dus met de dikke wangen) het dikst vinden. |
|
||||
|
||||
Bij het zien van de eerste foto had ik mijn twijfels al. Volgens mij is het ook een soort skai. (beroepsmatig werk ik ook met leer, skai, stof en speciale materialen)
Verder vraag ik me af of er ook een leren interieur gemaakt is met dergelijke "vlakke" stoelen. Ik zou gewoon marktplaats een beetje in de gaten houden.
|
||||
|
||||
ja die vlakke bestaan zeer zeker in leer.
|
||||
|
||||
is jou interieur geen karat? lijkt er wel op deze is heel zeldzaam ik zou er maar zuinig op zijn de kenners weten waar het over gaat de karat was de duurste uitvoering van de golf 2 toen volgens mij. ik zou het niet doen en die gast weet waarschijnlijk dan ook dat de jouwe een karat interieur is
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo Last edited by indewarre : 26-05-2009 at 21:22. |
|
||||
|
||||
veel mensen zeggen het al,
Het stoffen interieur heeft veel meer waarde, als ik de keus mocht maken, dan heeft een scheurloos 'echt' leder interieur wel de kans om ingeruild te worden.
|
|||
|
|||
Quote:
Is dat zo ja? Heeft iemand hier misschien wat meer informatie over? Mijn interieur is gewoon het originele interieur die bij mijn Golf 2 1.6 GL uit 1991 hoort. |
|
|||
|
|||
is geen carat
dit zou carat moeten zijn, lijkt erop maar toch iets anders