|
|||
|
|||
Golf 2 GTI ex rijkswacht
Golf 2 gti 8V, ex rijkswacht wagen, 164 000 km, 4deurs, PB motor (digifan), schijven rondomrond, ABS, schuifdak, servo, lichte boordcomputer, en nog veel meer. Interieur is al weg.
Wagen is voor opmaak of onderdelen |
|
|||
|
|||
er zit ook centrale deurvergrendeling op en elektrisch verstelbare spiegels
en nee, niet gratis |
|
||||
|
||||
Aha...
Prijs? fotos?
|
||||
|
||||
wat is daar rijkswacht gti aan als ik vragen mag
dit noem ik een rijkswacht gti: of staat de rijkswacht ook op het inschrijvingsbewijs en werd hem als anonieme wagen gebruikt wat me eerlijk gezegd zou verwonderen want als ik de foto's op kapaza bekijk, lijkt het me gewoon een onderkomen inbeslaggenomen gti |
|
|||
|
|||
auto's van het rijk, zoals politie auto's, ambulance's en brandweer auto's worden na 3 jaar weer uit gebruik genomen. dan worden alle stickers er afgehaald en word hij zo goed als origineel gemaakt en verkocht. daarom zie je er aan de buitenkant niet zo veel aan.
link naar kapaza?
|
|||
|
|||
Prijs is eigenlijk overeen te komen, is volgens het onderdeel dat men wenst.
Hij is serieus getoucheerd, dus is voor eigenlijk meest voor onderdelen, maar de motor is nog perfect in orde alsook enkele onderdelen. Motor + toebehoren 650 euro, als men andere onderdelen zoekt, vraag ernaar en dan zeg ik ook prijs ervoor. Was inderdaad een anonieme wagen, hebben hem afgehaald bij een oude rijkswachter, die is nu nog op zoek achter de sleutels maar papieren was hij jammer genoeg kwijt, dus weet niet of ze nog op de rijkswacht staan. Bouwjaar van de wagen is 1989. Fotos: |
|
||||
|
||||
in het geval het een anonieme wagen geweest is, dan zullen er toch gaten en zo in het dashboard achtergebleven zijn van apparatuur die erin gezeten heeft
@ Jan-Jelle: in Nl is het zo misschien met wagens van 3 jaar oud die van het rijk zijn, maar in België niet hoor |
|
|||
|
|||
heb hem rechtstreeks gekocht van de rijkswacht hoor
|
|
||||
|
||||
Quote:
ge kunt ook inbeslaggenome voertuigen opkopen bij de rijkswacht he , daar hebben zij wel nooit mee gereden he |
|
|||
|
|||
zit abs en dergelijke ook op wat je niet op een normale golf 2 vindt
|
|
||||
|
||||
opgeschoond
|
|
||||
|
||||
Zijn dat dikke mfa-hendels met een waarschuwingslichtschakelaar (wat 'n scrabble-woord) op de stuurkolom?
Zo ja, is die ook los te verkopen? En kan me iemand vertellen of ik die set (8v) ook voor mijn KR 16v kan gebruiken?
|
|||
|
|||
Dat zijn inderdaad die dikke hendels met waarschuwingslichtknop erop. Prijs 50 euro + 13 euro verzendkosten naar nederland.
|
|
||||
|
||||
Prijs electrische spiegels met draadboom?
|
|||
|
|||
De 2 spiegels samen met de draadboom van de spiegels 75 euro + verzendkosten 13 euro naar nederland.
|
|
|||
|
|||
is intussen deels afgebroken, dus enkel nog in onderdelen te koop
|
|
|||
|
|||
Als de rijkswacht er mee gereden heeft als dienst voertuig, hebben ze een andere nokkenas. heb zo eens een lot van 4 gekocht. Dashboard is idd helemaal naar de knoppen vol gaten. zetels waren helemaal uitgesleten, bekleding en mousse.
Ideaal voor cross. Onderdelen zijn afgeragd of versleten... |
|
|||
|
|||
deze mag verwijderd worden, alle onderdelen zijn verkocht
|