|
||||
|
||||
Kent iemand deze Bora?
http://link.marktplaats.nl/246721042
Vroeg me af of iemand bekend is met deze wagen, vind hem wel intressant
|
|||
|
|||
ken ik niet maar zeker wel dik. achterlichten is niet mijn smaak
|
|
||||
|
||||
Mijn idee, maar dat vroeg ik niet
|
||||
|
||||
niet bekend uit deze buurt. maar ziet er wel netjes uit.
kijken wel waard denk.
|
||||
|
||||
Thnx, ga vanavond even op bezoek bij de Bora + eigenaar!
|
||||
|
||||
Wel woest ding. FF die achterlichten smoken en klaar is kees
|
||||
|
||||
super mooie auto volgens mij, ken hem niet maar lijkt wel goed
|
||||
|
||||
Viel een klein beetje tegen, maar wel erg nette wagen voor de rest.
Zaten aantal gebruikers sporen op en de eigenaar wist niet wat voor motor er nou precies in lag, op het kenteken staat 90pk maar dr zit een motor in met afdekplaat met rode i, dat zou dus 110pk zijn. Afijn bandjes bijna op, maar je kreeg er een set wintervelgen bij. Remschijfjes begonnen ook minder te worden en ook was het klasse 3 alarm systeem eruit. Voor de rest een erg nette wagen kwa lakwerk en kwa interieur, ook loopt de motor prima en heeft de bodem voor zover ik kon zien geen schade. Hier kan wat mij betreft een slotje op!
|
||||
|
||||
Is het em nu geworden ja of nee?
|
||||
|
||||
Viel een klein beetje tegen, maar wel erg nette wagen voor de rest.[QUOTE]
DENK het niet.
|
||||
|
||||
Quote:
Bandjes, remmetjes...zo'n dingen koop ik het liefst als ze op zijn, kost geen drol om ze te vervangen en je hebt de belangrijkste dingen weer in orde... Alarm wat eruit ligt baart me meer zorgen, kan een hoop ellende opleveren. Op motor zal wel alleen een andere plastic kap erop zijn gekomen? Motorcode checken. Over een auto van 10 jaar oud moet je niet gaan zeuren, doe je dat desondanks toch graag, dan raad ik je aan een nieuwe te kopen Last edited by Golf_1_gts : 19-05-2009 at 12:08. |