![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoi
heb een tijdje geleden een golf type 2 gekocht met een 2 liter type 3 motor erin ze hebben de brandstofverdeling van een type 2 gebruikt (volgends mij zelfs van een 1.8) ik heb het idee dat ik veel meer uit dit motortje kan krijgen als dit. hij is op zich vlot maar niet optimaal nu vallen mij een paar dingen op: de opvoerpomp of benzinepomp blijft lopen (niet ff 2 a 3 sec bij contact) de brandstofverdeling is niet van een type 3 (me vriendin heeft originele type 3 2 liter gti) en daar is het zeker anders het lijkt of me motor boven de 4500 toeren inhoud nu is me vraag kan ik iets met die brandstofverdeling doen dat het misschien beter word? of een compleet andere injectie erop of carbs of zou het beter zijn een origineel brandstofverdeling van een type 3 eropte zetten? dat de brandstofpomp blijft lopen zou dit aan het relais liggen? bij voorbaat dank arjan |
|
||||
|
||||
![]() De mechanische injectie van een type 2 is niet toereikend genoeg voor een 2.0L, die levert simpelweg niet genoeg benzine.
Je kan de CO hoger zetten dan zal hij hoger in de toeren meer vermogen hebben omdat hij dan rijker staat, maar dan loopt ie onderin minder. Beter kan je een originele injectie van een type 3 monteren. |
|
|||
|
|||
![]() Zit er het DIGIFANT II op of een K-jetronic?
|
|
||||
|
||||
![]() Orgineel heeft deze motor digifant 3.
|
|||
|
|||
![]() heb onder de motorkap gekeken of ik een computer kon vinden maar zie niks
op de plek bij het schutbord waar ik dacht wara ie zou moeten zitten zit een metaa lbakje met 1 stekker erop en er staat pl 16v opgeschreven dus denk dat ik met k-jetronic rijd niet goed dus? |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Heb je er nu dit op zitten[links op de foto |
|
|||
|
|||
![]() ja dat zit erop ja
k*t brandstofverdeling |
|
|||
|
|||
![]() Dan heb je een K-jetronic en die geeft net iets te weinig brandstof voor een 2 liter
Wat je kan proberen is van een porsche de injectoren over te zetten |
|
|||
|
|||
![]() ok dank je
ga is rondkijken of ik die dingen kan vinden op mplaats is er nog een speciaal type wat ik moet hebben? |
|
|||
|
|||
![]() Audi kan ook
|