|
||||
|
||||
Go supercharged!
http://link.marktplaats.nl/254175094
Tijd geleden dat ik zoveel onzin in 1 advertentie heb gezien......als ik het ooit al eens heb gezien.... mijn god
|
||||
|
||||
Je zou hem moeten mailen dat hij dan ook een aquariumpomp tussen zijn waterslangen moet monteren zodat het koelwater sneller wordt rond gepompt en zo de motor kouder maakt zodat hij nog sneller wordt.
Wat een sukkel... Michael
|
||||
|
||||
Ik geloof er wel in..., dat gaat als een jekko met zo'n ding. Kijk maar.... bij de 13seconden zet hij hem aan.
golf1 electrisch supercharged. Last edited by Ronald : 28-05-2009 at 16:24. |
|
||||
|
||||
En dan zijn er ook nog altijd weer mensen die erin trappen...
|
||||
|
||||
Quote:
Weetje wat jij zou moeten doen ........ als hij geld kan verdienen , moet jij dat ook kunnen
|
|||
|
|||
Ik heb hier nog wel een oude afzuigkap liggen, sloop de motor er wel uit
|
|
||||
|
||||
Ik geloof er wel in, waarom zou je niet voor 260 euro 25 pk extra kunnen krijgen. Het duurt wel 15 minuten he het installeren !!!!! Das best veel, en het staat hier toch
quote: Hij zal de motor inlaat voorzien van meer lucht, als resultaat dat er minder druk in de motor zelf komt, hij creëert meer PK en je hebt minder benzine nodig voor de zelfde snelheid. Logisch toch dit, meer lucht en minder druk in de motor. En we weten allemaal dat des te minder druk en/of compressie we in de motor hebben des te harder gaan onze motoren. Ik denk dat ik 3 bougies uit mijn vr6 ga halen zodat hij minder druk heeft in de motor en zo dus sneller en zuiniger wordt
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dit is wel vet gedaan. Alleen niet gevaarlijk om zo even NOS op een bladblazer te spuiten? |
|
||||
|
||||
NOS is niet brandbaar Het brengt meer zuurstof in je motor
Wel stoer filmpje toch maar zo'n föhn bestellen op marktplaats Quote:
|
||||
|
||||
Als ie een vermogenswinst van 20pk of meer geeft (wat ie ongetwijfeld doet) neem ik em van je over!
|
||||
|
||||
Quote:
Weer wat geleerd. Nu ik erover na ga denken eigenlijk ook wel logisch.. |
|
||||
|
||||
Omdat nos niet brandbaar is kan de overheid je ook niets maken in verband met het belastingsgeld wat ze anders mis lopen. Er is namelijk een hele discussie geweest of nos een verboden brandstof zou gaan worden maar dat heeft de staat verloren omdat een auto niet wil rijden op pure lachgas.