![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zaterdagavond was alweer de 3e VW Minimeet in Delft.
![]() Het was zeer gezellig en aardig druk, veel nieuwe gezichten en VW's gezien. Het zonnetje scheen en de politie kwam dit keer ook in een Volkswagen dus die moest er ook tussen gaan staan (Met dank aan Remy's babbel :mrgreen: ). Ik heb helaas niet alle auto's op de foto gezet, en heb ook nog eens de helft van de foto's verwijderd omdat deze zeer slecht waren. (voor de opletters, ik zat in het verband met me klauw ![]() Hier volgen een aantal foto's, Het kan even duren voor ze geladen zijn dus a.u.b. geduld...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Moet zeggen dat het aan de foto's te zien weer drukker was dan de keer ervoor..misschien dat ik de volgende keer ook kom kijken...(is toch maar 15min rijden
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Was zeker even leuk om te kijken en zal de volgende keer zeker weer langskomen.
|
|
||||
|
||||
![]() Leuk gedaan, waarom heeft die vw politie auto eigenlijk 2 tyrips erom zitten ?
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik zal de volgende keer ook proberen te komen, ik was deze keer maar bier gaan drinken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weinig mini aan deze meet, als je het mij vraagt? Goeie opkomst!
|
||||
|
||||
![]() veel auto's... vlakbij... maar ken er vrij weinig van..
|
|||
|
|||
![]() jaja was weer f gezellig en de g40 kon gelijk weer een x buitenspelen
|
||||
|
||||
![]() oeps vergeten.
i hate to say it gert..... butt maybe we gotta cut back on the shibby.
|
||||
|
||||
![]() Nice pics!
|
|
||||
|
||||
![]() Ziet er druk en uit en hoop nette wagens!!! Leuk dat de politie ook even mee deed:P
|
|||
|
|||
![]() Quote:
word heel vaak gedaan, zie het maar als bezuinigingen, beter 2 tyrips dan 1 nieuwe wieldop.. is puur voor het verliezen van de dop ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Leuke auto's en zie ook nog bekende mensen van de mk3club.
nl de Zwarte Volf op C2's, zwarte Volf op DOTZ, de cabrio van Remy, de groene golf met airbrush motorkap.