|
|||
|
|||
Golf MKII 2 liter 16v, 45mm Webers! Voorstellen
Hallo, ben kaz dekker (Kazzo) en al bijna een jaar in bezit van mijn golfje MKII, En al een best lang tijd lid van deze forum, geloof dat ik mij nog niet had voorgesteld dus bij deze
Hoop dat jullie beetje een indruk ervan krijgen! Auto : - Golf Mk II 1.8 kr Gti 16v met 45mm Webers - Bouwjaar 1991 Exterieur : - G60 bumpers - Jom ramenlapper - Lancia ruitenwisserblad - Embleemloze grill - Booskijker - 16v luchthapper in motorkap - Inpro heldere knipperlichten - Zwarte achterlichten - Agel eye koplampen - spiegels in kleur Interieur : - Rally Golf interieur - Votex middenconsole - Equus oliedrukmeter nu VDO - Equus watertemperatuurmeter nu VDO - Witte tellerplaten Chassis : - Koni vaste verlaging 60, 40 , schroefset komt nog! - Porsche c2`s met gepolijste rand 6&8j - Voor Nankang 165-40-16, achter Toyo 195-40-16 Motorruimte : - Motor gereviseerd - Webers geinstalleerd 45mm - K&N luchtfilters - Gepolijste kleppendeksel - FK stabilatorstang chroom - 2 liter 16v met 45er webers - Ice : - Headunit Sony blackpanel special edition - JBL tweeters in het dashboard gestuurd door headunit - Custom made deurbakken van epoxy en overgetrokken met ingebouwde Kicker speakers aan gestuurd door versterker - Kicker 1000 watt subwoofer in eigenbouw subkist in kofferbak - Vibe 4210 versterker met bass boost controlle - Nokia carkit Hoop dat jullie beetje een indruk ervan krijgen! Foto`s: Nou eindelijk, nog 1 velg te gaan en dan ben ik eindelijk klaar en kunnen ze eronder heb alles al binnen dus! Maar hier al vast een preview :lol: Velgen zelf totaal overnieuw gespoten en randje gepolijst. Hier wat foto`s van mijn porsche c2`s onder de auto: Last edited by Kazzo : 08-10-2007 at 08:37. |
|
|||
|
|||
Welkom, leuke wagen !!
|
|||
|
|||
mooi ding zeg !!
Weet wel hoe dat klinkt.. webertjes .. als muziek !!
|
||||
|
||||
Leuk ding, motor ziet er ook gaaf uit.
Btw, je wisser staat nog rechtop.
|
|||
|
|||
mooie golf 2 en welkom hier..
|
||||
|
||||
idd een erg mooie golf en welkom op het forum .
|
|||
|
|||
Nette auto! Maar is het geen 1.8 ipv een 2.0?
|
||||
|
||||
Ziet er tof uit...van Ronald geweest?
|
|||
|
|||
Quote:
ik zeg niks leuke auto ... lekker lekker lekker weeeeebbbrrrrrrrrssssss |
|
||||
|
||||
Quote:
Vreemd .....voor moeten ze plat ,maar als je ze achter plat legt is het ook niet weer goed ,ik snap er niks meer van Maar mooie golf ! Vind de Tsw wielen er ook niet slecht onder staan trouwens ! Misschien nog eens een tip ,je hele bumpers in de kleur ,staat misschien mooier bij de ,al in kleur zittende ,wielranden ! Veel plezier er nog mee
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
erg mooie wagen heb je daar
Groeten |
|
||||
|
||||
Hele mooie golf, vooral die velgen. De booskijker is minder mijn smaak.
|
|
||||
|
||||
He Kaz,
Zag ik jou Golf een paar weken terug bij de Euromaster in Stadskanaal staan met de C2's vers gemonteerd ??? Of zit ik dan helemaal mis, en kom je helemaal niet uit Groningen ??? Groeten, LRR
|
|||
|
|||
Quote:
Hey, Ja klopt, is inmiddels weer een paar weekjes geleden toen liet de banden even monteren Waar kom jij vandaan dan? Ikke winschoten |
|
||||
|
||||
Zag je gisteren rijden in Groningen...je stond ff te wachten voor de verkeerslichten bij Opel Puma..heb nog ff gewacht tot je weg ging rijden...klonk wel leuk
|
||||
|
||||
Quote:
Stadskanaal !!!!!! Ik werk vlakbij de Euromaster en fietste net langs toen jullie stonden te kwijlen over die C2's Groeten, LRR
|
|||
|
|||
Quote:
Hey Rene, dus jij was dat die bij de stoplichten stond te kijken wat een toeval, ja ben hem nog aan het inrijden, ben hem 2,5 week kwijt geweest helemaal Motorische geupdate en dingen vervongen zoals 16 nieuwe klepstoters enz. noem maar op Beetje rijk afgesteld |
|
||||
|
||||
hoi mooie golf. heb zelf een golf gti 16v kr. heb nu een abf motor liggen en wou daar webers opzetten. maar vroeg me beetje af wat het ongeveer verbruikt. heb me auto niet zo heel vaak nodig maar toch 1 op 5 dat zou ik niet willen.
|
|
||||
|
||||
Leuke MKII, wielen zijn ook erg netjes.
Wat is er special edition aan jouw blackpanel, heb hier volgens mij exact dezelfde liggen...