![]() |
|
||||
|
||||
![]() hallo,
heb een probleempje met mijn golf c 1.3 '86 het knipperlicht links knippert te snel (ze knipperen wel allbei, voor en achter) dit gebeurt alleen als de lampen aan staan of als je remt (en het remlicht dus aan gaat..) ik dacht eerst dat het iets met slechte massa was. maar de massa van het voor en achterknipperlicht zijn gewoon goed. weet iemand wat dit kan zijn? alvast bedankt! Last edited by vwfreak1980 : 16-05-2009 at 16:51. |
|
||||
|
||||
![]() heb je wel links en rechts dezelfde wattage?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hoe is de massa van de andere verlichting? |
|
||||
|
||||
![]() zitten gewoon 21w lampjes in. links en rechts.
de massa van de complete achterlichtunit is goed. snap er niks van.. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb ooit eens vocht op men achterblokken gehad waardoor ik ook zo kortsluiting kreeg. (kwam omdat de vorige eigenaar geen rubber tussen zen lichtblokken had gestoken bij het monteren.) ![]() ![]() Blokken proper gemaakt en ingespoten met contactspray en de stekkers ook proper gemaakt. Probleem was daarna opgelost.
|
||||
|
||||
![]() relais kapot?
|
||||
|
||||
![]() relais zou inderdaad ook nog kunnen..
zijn dat die relais boven de zekeringen linksonder het dashboard? Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Jep nr 21 is van de knipers Heb je een trekhaak kan deze vervangen zijn voor 22 |