|
|||
|
|||
GOLF Rallye G60 SYNCRO
Beste mensen,
Het is nu zo ver, ik ga mijn geliefde Golf Rallye in de verkoop gooien. Er komt een 2de kleine aan en 2x Hobby auto's heb ik simpelweg geen tijd meer voor. (laat staan straks zin en energie) De Rallye is een bekende van dit forum en vele van jullie zullen hem op verschillende shows hebben gezien. Ik heb er in Engeland leuke prijzen mee in de wacht gesleept qua beste lak/spuitwerk, best original Rallye of Show. Ik heb deze destijds bij Wolfsburg Editions opgebouwd en heeft daar ok een tijd als showauto zijn werkgedaan. De Rallye is geheel uit elkaar geweest en veel onderdelen vervangen, spuitwerk super netjes, opbouw super netjes. Auto is geheel standaard behalve de Supersprint uitlaat, heb originele nog liggen dus hij kan worden afgemaakt op 100% showroom origineel. Ik zal vanavond wat foto's proberen te linken. Details: Golf Rallye G60 Bouwjaar 1989 Kleur Rood Lakwerk = super mooi Velgen = origineel nieuw laten opmaken Interieur = super netjes, deurpanelen en stoelen opniew laten bekleden zodat half leer en stof weer strak in hun vel zit. Weinig km per jaar, alleen bij mooi weer en zoals gebruikelijk met een G60 altijd netjes onderhouden, warmgereden, rollen en snaren tijdig laten vervangen. Ik ben nl iemand die de mening heeft dat voorkomen beter is dan genezen. Voor vragen bellen naar 0653596494 of mailen markjansen1975@gmail.com Vraagprijs: tja is moelijk de liefhebber weet wat zoiets waard is maar niet iedereen heeft het budget laten we beginnen bij EURO 13.500. Kom kijken, voelen, proeven en we komen er wel uit. |
|
|||
|
|||
kleine BUMP en link voor de fotoliefhebbers onder ons enjoy!!
http://mjansen.picturepush.com/albu...olf-Rallye.html |
|
|||
|
|||
uppie voor deze avond
|
|
|||
|
|||
Super mooie rallye ....... ..
Last edited by Domi : 22-04-2009 at 21:17. |
|
|||
|
|||
dank voor het plaatsen van foto. Rallye is idd mooi maar moet helaas weg
|
|
|||
|
|||
Upje voor deze zeer mooie Rallye.
Vond het leuk om er toen ook mee heb mogen helpen met dit project. gefeliciteerd met de 2de kleine Mark. Alles goed verders? Tijd niet gesproken man.
|
|||
|
|||
Hoi John,
thanks man, alles loopt perfect, Lewis is bijna peuter en die 2de kleine zal geboren worden net voor dat Lewis 2 wordt. Time flies. Zie je nog wel op een meeting binnekort. Met jouw ook alles ok? |
|
|||
|
|||
UPPIE VOOR DEZE RALLYE EN AANPASSING VRPR. NAAR 12.950
Quote:
|
|
|||
|
|||
uppie