![]() |
|
||||
|
||||
![]() Te koop aangeboden:
(auto is niet van mij zelf) Vw Golf II Bouwjaar '88 Kleur grijs parelmoer Auto is in 2003/2004 volledig opnieuw opgebouwd. Motor 1.6 (eventueel nog een snelle 16V erbij om zelf in te bouwen). Weinig km. op de teller. (exacte km. komen nog) Exterieur: Bumpers in kleur meespoten (bovenste gedeelten in zwart gespoten). Druppelspiegels in kleur meegespoten. Embleemloze grill (gespoten in zwart) met booskijker boven en Jetta-lijst onder. Heeft inmiddels een 1-armige ruitenwisser. Halfdichte gecleande achterklep. Heldere rood-witte achterlichten. Nieuwe 15" CUP-velgen met nieuwe banden. 60 mm rondom verlaagd. Remus einddemper. Interieur: Nieuwe kuipstoelen (achterbank verwijderd) met 3-puntsgordels. Rolkooi met kruis. Inclusief complete audioinstallatie. Wordt geleverd met nieuwe APK. Bekijk gewoon de foto's. Vraagprijs: € 4500,- Voor vragen bellen (na 17:00) of mailen Tel. 0592 373153 ![]() ![]() ![]() Last edited by golffreak : 27-06-2005 at 12:04. |
|
|||
|
|||
![]() is dat ding nou nog niet verkocht ????? zo'n mooi ding man.....
|
|
||||
|
||||
![]() Op zich wel een mooie auto ja, maar voor dat geld zou ik iets anders kopen om eerlijk te zijn. Denk wel dat er meer mensen zijn die daarzo over denken
![]() Maar zeker wel een nette auto ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee de wagen is nog steeds te koop.
Sterker nog, ik heb er nog niet eens een reactie op gehad!!!! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Mee eens, het is en blijft een 1.6 van 17 jaar oud.... Auto ziet er goed uit maar de prijs is een beetje te optimistisch
|
|||
|
|||
![]() kwijllll
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ja, i.d.d. een hele mooie auto, maar voor dat geld raak je hem noooooit kwijt!