![]() |
|
|||
|
|||
![]() Beste mensen,
Ik heb een gereviseerde dx kop gekocht voor mijn scirocco '86 1.8 gti 8v. Daar ligt origineel ook een dx motor in. Nu is het zo dat de gereviseerde kop van een golf 1 is en die is een klein beetje anders. Omdat bij de scirocco kop hydraulische kleppen zijn, is er een olieleiding anders. Dat geeft verder geen probleem. Echter: De injectors/injectoren injecteurs/injecteuren of hoe je het ook maar zou moeten schrijven hebben een andere maat. Van de scirocco zijn ze wat dikker en hebben ze een extra o-ring aan het einde. Het injectorhouder is ook anders, van de scirocco is het een tweedelig gebeuren en van de golf enkelvoudig. Het tapgat waar de houder in moet is ook anders en daar gaat het mij om. Ik zou graag de injectors overzetten, want die zijn duur. Zijn er houders te koop die ik in de golf kop kan zetten en geschikt zijn voor de scirocco injectors of kan dat niet. Een houder met siliconenkit vastkitten kan ook een oplossing zijn, wat denken jullie? Maarten |
|
|||
|
|||
![]() Houders zijn van messing/kunstof
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb begrepen dat het eigenlijk helemaal niet verstandig is om gestelde kop terug te zetten voor een hydraulische kop. Daarom zal ik mijn kop laten reviseren en gewoon de injectors terug zetten in mijn eigen kop.
Maarten |